Az LG az új mobilkészülékek mellett új stratégiát is ismertetett az MWC-n

Az LG a márka erősödését kívánja elérni egyedi, fogyasztóközpontú funkcióival, valamint azzal, hogy egyszerre összpontosít a prémium és az alapkategóriás okostelefonokra
Két új G Series okostelefonnal, harmadik generációs L SeriesIII telefonjaival és lenyűgöző, felhasználóbarát, új funkciók bemutatásával az LG Electronics (LG) már a Mobil Világkongresszus (MWC) előtt bejelentette, hogy 2014-ben is impozáns termékek sorával kívánja bővíteni felhasználói bázisát. Ezeket a termékeket kifejezetten úgy tervezték, hogy a világ minden táján megfeleljenek a felhasználói igényeknek. A sikeres 2013-as év után, amikor a vállalat piacra dobta a közkedvelt G2, Nexus 5 és G Flex készülékeit, az LG joggal bízik abban, hogy a 2014-es termékstratégiája is jó eladási mutatókat garantál majd.
A teljes anyag elérhető a  Magyar Sajtóanyag Adatbázis-ban
 

Népszerű bejegyzések