2017. október 16.

Kilencvenes évek nosztalgia a magyarok szemével


Különleges fotósorozattal tiszteleg az adidas hazai csapata a kilencvenes évek egyik legmeghatározóbb sportkollekciójának újratervezett, 2017-es kiadása előtt. A '90s hangulatot idéző EQT_BUDAPEST kampány fotóit a merész és eredeti stílusáról ismert, Szombat Éva készítette. Így néz ki magyar szemmel a hiphop éra aranykora!
Az EQT_BUDAPEST kampányt az adidas hazai csapata álmodta meg azzal a céllal, hogy szereplőin keresztül bemutassa, hogyan is inspirálja a jelent a kilencvenes évek hagyománya. A fotósorozatban a Punnany Massif alapítótagja, Wolfie mellett Dj Naráról, Metháról, illetve a Fifty Pairs of Shoes bloggeréről, Nagy Viviről is készültek múltidéző képek.
„A főváros minden nap megújul, és alkotói folyamatosan keresik az eredetiséget a forgatagban. Ez semmiben nem változott '91 óta. Az EQT_BUDAPEST célja, hogy szereplőin keresztül bemutassa, hogyan inspirál minket a múlt, a jelen és a jövő" – hangsúlyozta Végső Péter az adidas Budapest brand activation managere.

Evernote helps you remember everything and get organized effortlessly. Download Evernote.

Mesterséges intelligenciával debütált az LG G7 ThinQ

Az LG Electronics (LG) bemutatta legújabb felsőkategóriás okostelefonját, az LG G7 ThinQ -t. Az új készülék az alapvető szolgáltatásokon túl...