A címlaplány: reality jócsajokkal
Első alkalommal készít közös televíziós produkciót a Viasat és a Ringier. A címlaplány című műsorban azokat a címlapképes hölgyeket keresik, akik nemcsak szépségükkel, hanem intelligenciájukkal, tehetségükkel és személyes kisugárzásukkal is alkalmasak arra, hogy egy-egy lapot, terméket vagy műsort képviseljenek. A műsor formátuma egyedi, saját ötleten alapul. Az előválogatás után bejutott hölgyeket szakmai zsűri tréningezi és válogatja hétről hétre. A címlaplány hamarosan a VIASAT3 képernyőjén lesz látható.
„Nagy öröm számunkra, hogy A címlaplány című műsorunk a Ringier-vel közösen készülhet el. Azt gondolom, mind a Viasat, mind pedig a Ringier óriási tapasztalatot halmozott fel a saját területén. Ez a produkció kiválóan alkalmas arra, hogy eltérő tapasztalatainkból közösen a legtöbbet hozzuk ki. Az együttműködés továbbá azt is biztosítja, hogy a korábbinál is nagyobb mértékben leszünk képesek a nézői – és egyben olvasói – szükségleteket kielégíteni" – mondta Farsang Péter, a Viasat Hungária Zrt. vezérigazgatója.
„A Ringier 2012-ben kezdett televíziós műsorgyártással foglalkozni. Első nagyobb együttműködéseinket a Viasattal közösen kezdtük el. A 2013 februárjában elindult Sztárkoktél című műsort a Blikk szakmai és videós tapasztalataira építve gyártjuk hétről hétre.
A címlaplányt koprodukcióban készítjük a Viasattal, több tízmillió forintos költségvetésű tehetségkutató alkotásról van szó. Ez egy olyan újszerű együttműködés, ahol jól kihasználható a két médiacég szinergiája. Ringier részről azt szeretnénk elsősorban, ha jól beilleszkedne a tévéműsorgyártás az integrált tartalomfejlesztésbe, mivel nagyon sok hirdetővel vagyunk kapcsolatban a print és az online termékeink révén, így plusz üzleti eredményt is várunk a tevékenység elindításával. A Viasat számára pedig egy olyan egyedülálló tartalmi és promóciós együttműködési lehetőséget kínáltunk, amely egyedi ezen a piacon" – mondta el Papp Gábor, a Ringier Szórakoztató és Sport üzletágának igazgatója.