A MinDig TV ingyenes szolgáltatás felhasználói tábora 134 ezerrel bővült

Az Antenna Hungária érte el a legnagyobb bővülést a fizetős televíziós piac teljes éves becsült növekedését illetően 2012-ben 

A hazai fizetős televíziós szolgáltatást nyújtó társaságok közül a piaci konszolidáció figyelembe vétele nélkül az Antenna Hungária érte el a legnagyobb bővülést a fizetős televíziós piac teljes éves becsült növekedését illetően 2012-ben. A MinDig TV Extra szolgáltatás előfizetőszáma több mint 34 ezerrel bővülve 2012 végére megközelítette a 83 ezret. A fizetős digitális földfelszíni televíziós szolgáltatás egymagában nagyobb előfizetőszám növekedést tudott mutatni, mint a fizetős televíziós piac Antenna Hungárián kívüli teljes éves becsült növekedése. Jó ütemben halad a földfelszíni televíziós platformon a digitális átállás, a 7 ingyenes digitális tévécsatornát kínáló MinDig TV szolgáltatás teljes használata közel 134 ezer háztartással bővülve elérte a 350 ezret. 

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság televíziós gyorsjelentésének adatait felhasználva elmondható, hogy a hazai fizetős televíziós szolgáltatást nyújtó társaságok közül a piaci konszolidáció figyelembe vétele nélkül az Antenna Hungária érte el a legnagyobb bővülést a fizetős televíziós piac teljes éves becsült növekedését illetően 2012-ben. A MinDig TV Extra szolgáltatás előfizető-száma több mint 34 ezerrel bővült a tavalyi év során, a teljes ügyfélszám pedig megközelítette a 83 ezret. A fizetős digitális földfelszíni televíziós szolgáltatás egymagában nagyobb előfizetőszám növekedést tudott mutatni, mint a fizetős televíziós piac AH-n kívüli teljes éves becsült növekedése.

Ezen túlmenően jó ütemben halad a földfelszíni televíziós platformon a digitális átállás, a hét ingyenes digitális televízió-programot kínáló, az analóg földfelszíni televíziós sugárzás helyébe lépő MinDig TV szolgáltatás teljes használata közel 134 ezer háztartással bővült tavaly a Nielsen statisztikái alapján. Az Ipsos legújabb felmérése szerint a MinDig TV-t használó háztartások száma 350 ezerre emelkedett 2012 végére. 

A reklámkampányok hatására a digitális földfelszíni televíziós szolgáltatások ismertsége tovább emelkedett, a hazai háztartások 92%-ában már hallottak a MinDig TV-ről, míg a MinDig TV Extra szolgáltatásról a háztartások már 76%-a rendelkezik ismeretekkel az Ipsos DVB-T platform monitoring kutatása alapján. Az ingyenes digitális kínálatot és a MinDig TV Extra Alapcsomagját immáron a lakosság 98%-a el tudja érni egy szoba- vagy tetőantenna segítségével, a digitális földfelszíni adások 65 telephelyről foghatók.

Az AH reményei szerint az analóg földfelszíni televíziós hálózatok lekapcsolásához közeledve a MinDig TV és MinDig TV Extra szolgáltatások népszerűsége tovább növekszik. A cég teljes mértékben felkészülten várja a digitális átállás utolsó szakaszát és kész arra, hogy hozzájáruljon a zökkenőmentes analóg lekapcsolás folyamatához.

Népszerű bejegyzések