Az Amway anyavállalata rekord forgalommal zárta a 2012-es évet

Az Amway anyavállalata bejelentette, hogy 2012-ben 11,3 milliárd dolláros forgalmat ért el, amely 400 millióval több, mint 2011-ben. Az Alticor Inc. forgalma az elmúlt hét évben folyamatosan növekedett, értékesítési mutatói az utóbbi tizenhárom év során évről évre javultak.

Az Amway az elmúlt több mint húsz évben most először mind a tíz vezető piacán, vagyis Kínában, Indiában, Japánban, Koreában, Malajziában, Oroszországban, Tajvanon, Thaiföldön, Ukrajnában és az Egyesült Államokban is növelte forgalmát. 2012-ben a kolumbiai, a hongkongi, az olasz, a mexikói, az orosz, a török és a venezuelai piac is kétszámjegyű növekedést produkált.

„Nagy örömmel jelentjük be, hogy az Amway újabb rekordévet zárt az értékesítés terén" - mondta Steve Van Andel, az Amway társelnöke. „Növekedés az innováción keresztül elnevezésű stratégiánkat hat évvel ezelőtt indítottuk útjára, azóta csaknem megdupláztuk a vállalat méretét. Továbbra is jelentős beruházásokat tervezünk az ellátási lánc, a gyártás és a tudományos területek fejlesztésére, hogy még jobban tudjunk reagálni a piaci igényekre és termékforgalmazóink hatékonyabban ki tudják szolgálni a vásárlóikat" – nyilatkozta a társelnök.

Az Amway több mint 335 millió dollár értékű befektetést tervez a gyártás és a K+F terület fejlesztésére; ennek keretében négy új létesítményt ad át az Egyesült Államokban, egy új gyártóüzemet épít Indiában, valamint megkezdi második telephelyeinek építését Kínában és Vietnamban. A vállalat 2012-ben bejelentette, hogy egy közel 185 millió dolláros fejlesztési terv keretében négy új létesítményt hoz létre az Egyesült Államokban a NUTRILITE vitaminok és étrend-kiegészítők gyártására és feldolgozására.

Az indiai Tamil Naduban 95 millió dolláros gyártó üzem építése 2013-ban indul, és a tervek szerint 2015-re fejeződik be. Kínában az Amway felépíti második gyártó üzemét Kuangcsou (Kanton) városában. A 75 millió dolláros létesítmény teljes átadása 2016-ra várható. Az Amway második vietnami gyártó üzemének részleteiről a vállalat 2013-ban ad bővebb tájékoztatást.

Az Amway amerikai terjeszkedésének keretében új kutató és fejlesztő létesítményeket valamint kísérleti laboratóriumokat épít a vállalat legnépszerűbb NUTRILITE termékmárkájának otthont adó kaliforniai Buena Parkban. Ezen kívül az Amway 10 millió dolláros gyógynövénykutató és élményközpontot épít a kínai Wuxi városában, ahol a termékfejlesztés során alkalmazott tudományos ismeretek mellett bemutatják a tradicionális ázsiai növények felhasználásának történetét. Világszerte 65 kutató-fejlesztő és minőségellenőrző laboratóriumban több mint 900 tudós, mérnök és műszaki szakember dolgozik azon, hogy csúcsminőségű összetevők kiválasztásával és innovatív technológiák alkalmazásával segítse a vállalat termékfejlesztési tevékenységét.

A NUTRILITE a világ legnagyobb forgalmú vitamin és étrend-kiegészítő márkája, amely a vállalat teljes termékforgalmának közel felét mondhatja magáénak. A NUTRILITE fehérjepor (többek között a NUTRILITE szója-, búza- és borsófehérje alapú porkeverék), a DOUBLE X vitaminokat, ásványi anyagokat és növényi tápanyagokat tartalmazó és az elnyújtott hatású NUTRILITE C-vitamin Plus étrend-kiegészítő vezető terméknek számítanak.
A vállalat tavalyi forgalmának 26 százalékát adó szépségápolási termékek sikereihez az ARTISTRY márka új reklámarca, Teresa Palmer is hozzájárult. Az ARTISTRY - amely a világ öt legnagyobb forgalmú prémium bőrápoló márkája közé tartozik - 2012-ben a Busani Nemzetközi Filmfesztivál vezető szponzoraként vezette be az ARTISTRY YOUTH XTEND kollekciót a koreai, a japán és a thaiföldi piacon. Az Amway 2013-ban tervezi piacra dobni Európában és Amerikában ezt a prémium öregedésgátló terméket. A szépségápolási termékek közül a legnépszerűbbek az ARTISTRY Crème L/X arckrém, a díjnyertes ARTISTRY Intensive Skincare bőrmegújító hámlasztó kúra és az ARTISTRY Intensive Skincare ránctalanító, bőrfeszesítő szérum voltak.

Az árbevétel 22 százalékát a háztartási termékek adták: az ATMOSPHERE légtisztítók, az iCook edények, az eSpring víztisztító rendszerek és a tisztítószerek. Az eSpring víztisztító rendszer 2012-es kínai bemutatása a vállalat történetének legnagyobb termékbevezetése volt. Az Amway az első évben több mint 500 millió dolláros forgalomra számít ebből a termékcsaládból. A táplálkozási, szépségápolási és háztartási termékeken kívül a katalógustermékek tavalyi forgalma 6 százalék volt.

Az „AMWAY ONE BY ONE - Egyenként a gyermekekért" kampány 2013-ban ünnepli fennállásának 10. évfordulóját. A kampány 2003 óta tízmillió gyermeknek nyújtott segítséget, összesen 190 millió dollár értékű adomány gyűlt össze, és 2,7 millió órát dolgoztak az önkéntesek.

Népszerű bejegyzések