Gerillakampány Bécsben: budapesti fürdőkbe várják a „fázós” osztrákokat




Az elmúlt napok hideg, havas időjárásában „felmelegítő ajánlatokkal" találkozhattak a bécsi autósok. A Währing, Döbling, Gersthof városrészekben reggelente több száz munkába igyekvő bécsi lakos – szívet, testet és lelket melegítő ajánlatokat tartalmazó – szórólapot és I Love BUDAPEST feliratot talált a behavazott autók szélvédőin. A szórólapok a rendkívüli hideg időjárásban Budapest fürdőit ajánlottákfelmelegedésre. A flyereken „Budapest: a tél legforróbb ajánlata" szlogen mellett abudapestwinter.com webcím is olvasható, ahol a téli időszakban kedvezményesen foglalható budapesti szállás.
Kovács Balázs, a Magyar Turizmus Zrt. ausztriai külképviselője hallott a bécsi „szórólapos gerillakampányról"; – de sem megerősíteni, sem cáfolni nem kívánta, hogy a nemzeti marketingszervezetnek köze lenne az akcióhoz. Ugyanakkor elismerte, hogy az MT Zrt.-nek is érdeke a Budapest téli vendégforgalmát élénkíteni hivatott Budapest Winter Invitation kampány (BWI-www.budapestwinter.com) népszerűsítése, amelyetszámos promóciós eszközzel Ausztriában is hirdetnek. Mint arról korábban beszámoltunk a téli Budapest kampányt tucatnyi online, rádiós- és print megjelenés, nyereményjáték és köztéri hirdetés egészítette ki Ausztriában, milliós célközönséghez juttatva el a központi üzenetet: „síelés előtt, után, helyett Budapest forró fürdőiben pihenjék ki éves fáradalmaikat az osztrák utazók. A budapesti turisztikai szakma és az MT Zrt. együttműködésében megvalósuló Budapest Winter Invitation (BWI – www.budapestwinter.com) kampány várhatóan 8-10 ezer pótlólagos osztrák vendégéjszakát, s több mint negyedmilliárd forintos addicionális forgalmat generál a budapesti szálláshelyeken a téli hónapok során. A kampány első két hónapjában, novemberben és decemberben több mint 30 ezer osztrák vendégéjszakát regisztráltak a budapesti szálláshelyek, ami minden idők legjobb ausztriai vendégforgalmának számít.
Az elmúlt év elején a bécsiek által kedvelt uszodák, szaunák és fürdők öltözőiben is egyre-másra tűntek fel szórólapok százai, amelyek akkor ugyancsak a rendkívüli hideg időjárásra hivatkozva szinténBudapest fürdőit ajánlották felmelegedésre. A Magyar Turizmus Zrt. osztrák piacon megvalósulóUngarn GrossARTig (Magyarország nagyszerű) kulturális kampányáról, valamint a képviselet további tevékenységéről további információ itt: www.ungarn-tourismus.at/magyar-sarok

Népszerű bejegyzések