Virtuális próbafülke és egyéb digitális hatások a vásárlásra
Míg a kiskereskedők számos újszerű megoldással próbálják vonzóvá tenni az üzletekben történő vásárlást, az esetek többségében az internetről származó digitális tartalom gyakorolja a legnagyobb befolyást a vásárlók döntéseire, derül ki a Cisco által immár harmadik alkalommal elkészített vásárlói szokásokat felmérő kutatásból. Az Egyesült Államokban a válaszadók 78 százaléka használja az internetet a kívánt termékek és szolgáltatások kiválasztásához és megvásárlásához, sőt a vásárlók egyre inkább igénylik, hogy a weben található digitális tartalmakhoz, értékelésekhez, termékismertetőkhöz az üzletekben is hozzáférhessenek.
A Cisco legújabb digitális kiskereskedelmi fejlesztései:
· Cisco virtuális próbafülke: az alkalmazás révén a vásárlók virtuálisan felpróbálhatják a különböző ruhadarabokat, anélkül, hogy valóban felvennék azokat.
· Cisco Remote Expert Smart Solution for Retail: a megoldás révén a vásárlók igény szerint videobeszélgetést folytathatnak a kiskereskedők vagy a gyártók szakértőivel, így még több információhoz juthatnak a termékekről és a szolgáltatásokról – mindez jelentősen bővíti a felül- és keresztértékesítési lehetőségek körét.
· Interior Inspirer: segítségével a vásárlók különböző bútorfelületek, falszínek és padlóburkolatok közül választhatnak, így megnézhetik és könnyebben eldönthetik, hogy melyik bútor mutatna a legjobban saját lakásukban. A megoldást a Marks & Spencer, a Cisco és az INDG közösen fejlesztette ki. A Marks & Spencer hamarosan saját üzleteiben is tesztelni fogja a megoldást.
· Cisco Connected Mobile Experiences: segítségével a kiskereskedők hatékonyabban tudják a mobil vásárlókat megszólítani és megtartani, és az áruházakban működő helyalapú szolgáltatásokkal jelentősen növelhetik forgalmukat.