4G és T márka
A Telekom egységesíti márkastruktúráját és még több ügyfelének teszi elérhetővé a 4G élményt – Megérkeztek a Next díjcsomagok!
Amint a Magyar Telekom nemrégiben bejelentette, egy új működési struktúra kialakításával ügyfelei még korszerűbb és hatékonyabb kiszolgálására törekszik. Alaptevékenységét az új online képességek és a digitális otthon irányában bővíti, és tovább erősíti jelenlétét a nem hagyományos üzleti területeken is. A technológiák közötti átjárhatóság, valamint az egyszerűbb és átláthatóbb működés iránti igény hívta életre, hogy a márkastratégia terén is változásokat foganatosítson. Ennek szellemében 2013 folyamán egységesíteni kívánja márkastruktúráját: a jelenlegi erős piaci márkák értékeit megőrizve, azokat középtávon egyetlen márkává ötvözi. A Telekom márkanevet, amelyet a Magyar Telekom eddig saját márkás, nem hagyományos (non-core) és üzleti szolgáltatásaihoz kapcsolt, a jövőben minden, a lakosságnak és a kis- és középvállalatoknak kínált szolgáltatására kiterjeszti. A cél, hogy az ügyfelek a jövőben egy márkanév alatt érhessenek el minden szolgáltatást, legyen az mobil- vagy vezetékes telefon, otthoni vagy mobilinternet, interaktív tévé, egészségügyi vagy biztosítási szolgáltatás. Ugyanakkor az egy T márka bevezetése nem érinti a nagyvállalati ügyfélkört, akik számára a Telekom csoport tagvállalata, a T-Systems Magyarország továbbra is T-Systems márkanév alatt nyújt teljes körű távközlési és IT infrastruktúra-, alkalmazásfejlesztési, illetve rendszerintegrációs szolgáltatásokat.
A Telekom az egységes márkanév bevezetésével párhuzamosan új arculatot vezet be, amely könnyebben azonosítható, frissebb, dinamikusabb élményt kiváltó megjelenést biztosít a márkának. A megújított arculat lehetővé teszi, hogy a Telekom márka az eddig megszokottnál is markánsabban jelenjen meg az erős versenyben működő telekommunikációs piacon, az új üzleti területeken és a partneri együttműködések során.
„Ügyfeleinkkel való kommunikációnkat egyszerűsíti és segíti, hogy jól beazonosítható egy márkaként jelenünk meg a jövőben a hazai piacon is – mondta Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója. – Törekvésünk, hogy az ügyféligények változására rugalmasan reagálva képesek legyünk kiaknázni az új, innovatív szolgáltatási lehetőségeket, valódi ügyfélélményt kínálva mind lakossági, mind kis- és középvállalati, mind pedig nagyvállalati előfizetőink számára. Ennek jegyében terveink szerint 2013 folyamán a lakosság közel 40 százaléka számára tesszük elérhetővé a mobilinternetezés új dimenzióját megnyitó 4G/LTE alapú szolgáltatást. Mindez a vállalati ügyfelek számára is egy magasabb szintű kiszolgálást jelent, hiszen hatékonyabb, mobilabb működésükhöz így a legmodernebb hálózatot biztosítjuk" – tette hozzá.
A Telekom 2011 őszén elsőként tesztelte ügyfeleivel Magyarországon a 4G/LTE hálózatot, és 2012 januárjában – a hazai mobilszolgáltatók közül elsőként - indította el a 4G/LTE alapú mobilinternet kereskedelmi szolgáltatást. Múlt év végére megvalósult Budapest - lakosságra vetített - 99%-os kültéri 4G/LTE lefedettsége,* míg Budapest – lakosságra vetített – beltéri 4G/LTE lefedettsége is 83 százalékra növekedett. A szolgáltatás jelenleg az ország lakosságának közel 27%-a számára érhető el kültéren.*
A szolgáltató tervei szerint 2013 végéig további vidéki településeken biztosítja a 4G/LTE lefedettséget, és ezzel a magyar lakosság közel 40 százaléka számára teszi elérhetővé a 4G/LTE szolgáltatást (kültéren*).
A mobil szélessávú lefedettség további bővítése, a hálózatmodernizáció és a generációváltás érdekében a Telekom fontosnak tartja a hatékony spektrumgazdálkodás szempontjainak érvényesítését, hogy a leghatékonyabban és az ügyfelek számára legelőnyösebben legyenek hasznosíthatók a rendelkezésére álló és ezután felszabaduló frekvenciák.
A szolgáltató tervei szerint 2013 végéig további vidéki településeken biztosítja a 4G/LTE lefedettséget, és ezzel a magyar lakosság közel 40 százaléka számára teszi elérhetővé a 4G/LTE szolgáltatást (kültéren*).
A mobil szélessávú lefedettség további bővítése, a hálózatmodernizáció és a generációváltás érdekében a Telekom fontosnak tartja a hatékony spektrumgazdálkodás szempontjainak érvényesítését, hogy a leghatékonyabban és az ügyfelek számára legelőnyösebben legyenek hasznosíthatók a rendelkezésére álló és ezután felszabaduló frekvenciák.
A Telekom célul tűzte ki, hogy minden, arra alkalmas eszközzel rendelkező ügyfele számára a használt díjcsomagtól függetlenül rövid távon elérhetővé tegye a Magyarországon elérhető legkorszerűbb mobilinternet szolgáltatás, a 4G/LTE használatának élményét. Ezzel összhangban fokozatosan bővíti a 4G/LTE hálózat használatát lehetővé tevő díjcsomagok körét. 2013. április 1-jétől a 4G/LTE hálózat előnyeit okostelefonon már további két, a Mozaik S és M díjcsomaggal is élvezhetik az ügyfelek. Sőt, a legkisebb, Mozaik XS díjcsomaggal is elérhető lesz a 4G/LTE hálózat, amennyiben az ügyfél „Net&Roll 1GB LTE" kiegészítő adatopciót vásárol díjcsomagjához.
Megérkezett a Next! Április 1-jétől a Telekom két új, a korlátlan szabadság élményét nyújtó díjcsomaggal is megjelenik. Az új csomagok korlátlan beszélgetést és SMS-eket tartalmaznak, és a bennük foglalt adatmennyiség a Telekom 4G/LTE hálózatán is használható: a Next L díjcsomaggal mobil hálózatán belül havi 15 990 Ft-ért, a Next XL díjcsomaggal pedig bármely belföldi alapdíjas irányban havi 20 990 Ft-ért lehet korlátlanul beszélgetni és SMS-ezni.** A csomagokban foglalt adatmennyiség 2 GB a kisebb, és 3 GB a nagyobb csomag esetében, sőt, a havi díjban további díjmentes szolgáltatások is benne foglaltatnak, mint például az ingyenes Duonet opció. Ezen felül egy Extra szolgáltatás díjmentesen választható: a Travel&Surf M vagy a Szuperszerviz kiegészítő szolgáltatások egyike.
A 4G/LTE hálózat előnyeit preferáló kis és középvállalkozások a kis képernyős felhasználáshoz az ÉnCégem csomagok kínálatából (M-től XXXL-ig) válogathatnak, nagy képernyőhöz, azaz táblagépekhez és notebookokhoz pedig a Business Net csomagok variációi (M-től XXXL-ig) állnak rendelkezésükre. A Business Net csomagok (M-től XXXL-ig) a nagyvállalati ügyfélkör számára is elérhetőek kis és nagyképernyős felhasználáshoz.
A 4G/LTE hálózat előnyeit preferáló kis és középvállalkozások a kis képernyős felhasználáshoz az ÉnCégem csomagok kínálatából (M-től XXXL-ig) válogathatnak, nagy képernyőhöz, azaz táblagépekhez és notebookokhoz pedig a Business Net csomagok variációi (M-től XXXL-ig) állnak rendelkezésükre. A Business Net csomagok (M-től XXXL-ig) a nagyvállalati ügyfélkör számára is elérhetőek kis és nagyképernyős felhasználáshoz.
A lakossági és kkv piaci célokkal összhangban a T-Systems Magyarország folyamatosan bővíti nagyvállalati ügyfelei számára a 4G/ LTE előnyeire épülő szolgáltatásait, fókuszba helyezve az egyedi üzleti internet és intranet szolgáltatásokat.
A Telekom folyamatosan szélesíti a 4G/LTE hálózaton működni képes mobil eszközök választékát is. A már 4G/LTE-képessé vált iPhone 5 és új iPad készülékek mellett kínálatában már megtalálhatók a HTC OneSV és a Sony Xperia Z okostelefonok is, továbbá hamarosan megkezdi az ASUS Padfone 2 értékesítését is, amely telefon és táblagép egyben. Ezekkel az eszközökkel – megfelelő, LTE képes díjcsomag igénybe vétele mellett - maximálisan kihasználhatók a technológia előnyei, a villámgyorsan letöltődő, tűéles videók, az alacsony válaszidő következtében még élvezetesebb online játékok, továbbá, hogy az ügyfélnek még azonos sebesség mellett is nagyobb élményben van része.
A jó minőségű hálózat és az innovatív készülékek mellett a Telekom minőségi tartalmat is kínál ügyfeleinek. A több képernyőn is elérhető Moziaréna szolgáltatását továbbfejlesztve rövidesen már nem csak T-Home interaktív TV előfizetők, hanem minden Telekom ügyfél és más szolgáltatók ügyfelei számára is elérhetővé teszi szolgáltatását. A filmek iránt érdeklődők egy online felületen válogathatnak a választékból, amelyeket aztán laptopon, táblagépen, vagy akár a szolgáltatás igénybevételére alkalmas okostelefonon is megtekinthetnek. Sőt, ezentúl a szolgáltatásért az ügyfelek már bankkártyájukkal is fizethetnek.