A NetIQ SocialAccess révén Facebook profilunk lehet a belépő mindenhová
A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy NetIQ portfóliójában elérhetővé vált a SocialAccess 1.0. A termék lehetővé teszi, hogy a különböző szervezetek, többek között kiskereskedők, kereskedelmi központok, állami és helyi kormányzati szervek egyszerűen építhessenek ki kapcsolatot vásárlóikkal, partnereikkel. A megoldásnak köszönhetően a felhasználók a Facebook, Twitter, Google vagy más szolgáltatók oldalain létrehozott saját közösségi profiljukat és az ott megadott adataikat használhatják az adott szervezet oldalán való ügyintézéshez. A virtuális alkalmazás segítségével a vállalati és kormányzati szereplők azokat a személyazonossági adatokat használhatják fel tevékenységük során, amelyeket a közösségi szolgáltatók az OAuth vagy az OpenID Connect protokollon keresztül osztanak meg.
Az ügyfelek egyre több szolgáltatáshoz szeretnének kényelmesen hozzáférni, ezért a szervezeteknek meg kell ragadniuk a közösségi profilok, a mobil számítástechnika, a felhőalapú technológiák és az egyéb trendek hatására természetes módon létrejövő új üzleti lehetőségeket. Az igazán hatékony megoldások a meglévő folyamatokra építenek, és a meglévő szolgáltatásokat fejlesztik tovább, így a vállalatok gyorsabban reagálhatnak az ügyfelek igényeire. A SocialAccess pontosan így működik, így kiegészíti a szervezetek már meglévő hozzáférés-kezelési eszközeit.
A szervezetek részéről egyre nagyobb az igény, hogy személyre szabott szolgáltatásokat, erőforrásokat és tartalmakat nyújthassanak ügyfeleiknek. Korábban ezt csak úgy lehetett megvalósítani, ha az ügyfeleket egyedi felhasználónévvel és jelszóval tartották nyilván, ami költséges volt a szervezet, és kényelmetlen a felhasználók számára. A SocialAccess 1.0 lehetővé teszi a "saját identitás használatát" (bring your own identity - BYOI), így a szervezetek folyamatos kapcsolatot tarthatnak fenn az érintett felhasználókkal, és közvetlenebbül kommunikálhatnak ügyfeleikkel, továbbá erősíthetik a márkahűséget, és csökkenthetik az informatikai költségeket.
A SocialAccess 1.0 a közösségi oldalak szolgáltatóinál tárolt profilinformációkat használja fel, hogy egységes kezelőfelületet és személyre szabott tartalmat kínáljon az ügyfeleknek, bármikor és bárhonnan (asztali rendszerről, laptopról, táblagépről vagy mobileszközről) jelentkezzenek is be a különféle rendszerekbe. Mivel virtuális gépként érhető el, gyorsan telepíthető és könnyen használható a kiskereskedelemben, a kereskedelmi központokban, az állami és önkormányzati szerveknél, illetve bárhol, ahol saját személyazonosság-tároló kialakítása, felügyelete és karbantartása nélkül, gyorsan szeretnék megnyerni és elkötelezni az ügyfeleket.
Elérhetőség és árak
A SocialAccess 1.0 már elérhető. További információért kérjük, látogasson el a következő weboldalra: https://www.netiq.com/products/socialaccess/
Az ügyfelek egyre több szolgáltatáshoz szeretnének kényelmesen hozzáférni, ezért a szervezeteknek meg kell ragadniuk a közösségi profilok, a mobil számítástechnika, a felhőalapú technológiák és az egyéb trendek hatására természetes módon létrejövő új üzleti lehetőségeket. Az igazán hatékony megoldások a meglévő folyamatokra építenek, és a meglévő szolgáltatásokat fejlesztik tovább, így a vállalatok gyorsabban reagálhatnak az ügyfelek igényeire. A SocialAccess pontosan így működik, így kiegészíti a szervezetek már meglévő hozzáférés-kezelési eszközeit.
A szervezetek részéről egyre nagyobb az igény, hogy személyre szabott szolgáltatásokat, erőforrásokat és tartalmakat nyújthassanak ügyfeleiknek. Korábban ezt csak úgy lehetett megvalósítani, ha az ügyfeleket egyedi felhasználónévvel és jelszóval tartották nyilván, ami költséges volt a szervezet, és kényelmetlen a felhasználók számára. A SocialAccess 1.0 lehetővé teszi a "saját identitás használatát" (bring your own identity - BYOI), így a szervezetek folyamatos kapcsolatot tarthatnak fenn az érintett felhasználókkal, és közvetlenebbül kommunikálhatnak ügyfeleikkel, továbbá erősíthetik a márkahűséget, és csökkenthetik az informatikai költségeket.
A SocialAccess 1.0 a közösségi oldalak szolgáltatóinál tárolt profilinformációkat használja fel, hogy egységes kezelőfelületet és személyre szabott tartalmat kínáljon az ügyfeleknek, bármikor és bárhonnan (asztali rendszerről, laptopról, táblagépről vagy mobileszközről) jelentkezzenek is be a különféle rendszerekbe. Mivel virtuális gépként érhető el, gyorsan telepíthető és könnyen használható a kiskereskedelemben, a kereskedelmi központokban, az állami és önkormányzati szerveknél, illetve bárhol, ahol saját személyazonosság-tároló kialakítása, felügyelete és karbantartása nélkül, gyorsan szeretnék megnyerni és elkötelezni az ügyfeleket.
Elérhetőség és árak
A SocialAccess 1.0 már elérhető. További információért kérjük, látogasson el a következő weboldalra: https://www.netiq.com/products/socialaccess/