Német utazási irodások látogatásával kezdődött a németországi B2B kampánysorozat
A berlini ITB kiállítás vége a téli/tavaszi vásári szezon lezárását is jelenti az MT Zrt. németországi képviseletének marketingprojekt-sorozatában. Öt tartományi jelentőségű kiállítás, és számos utazásszervezői házi vásár után, az elkövetkező időszakban a B2B együttműködések kerülnek az MT Zrt. németországi munkájának fókuszába. Idén először fordult elő, hogy az ITB-n résztvevő német utazásszervezők egyhangúlag növekedésről számoltak be, számos esetben kétszámjegyű forgalomnövekedést is prognosztizálva. Egyelőre a növekedés egyértelmű nyertese Budapest, de közös akciók keretében más régiókat és turisztikai attrakciókat is népszerűsítenek. A komplex kooperáció első lépéseként, a német DERTOUR utazásszervező és az MT Zrt németországi képviseletének meghívására egy 20 fős német utazási irodai csoport látogatott Budapestre az elmúlt hétvégén. A túra fő célja a budapesti szállás- és programajánlatok megismerése volt, természetesen a DERTOUR katalógus alapján. A résztvevők legnagyobb része most járt először Magyarországon, ami a generációváltás tényét mutatja a szervezett utazások piacán is. Ez a tendencia még nagyobb odafigyelést kíván a képviseleti munka során, hiszen Magyarország már nem egyértelmű választás sem az egyéni vendégek, sem pedig a szakemberek körében. A tanulmányút első napja után a résztvevők egybehangzó véleménye volt, hogy Budapest sokszínű turisztikai kínálata sokkal többet nyújt, mint a látogatás előtt gondolták. Számos fővárosi szálloda fogadta a vendégeket és mutatta be szállás, wellness és gasztronómiai ajánlatát. A szállodabejárásokat budapesti városnézés, dunai hajókázás, riksa kirándulás egészítette ki, a főváros egyes pontjait pedig kerékpáros és segway városnézés keretében fedezték fel a résztvevők.
A DERTOUR az egyik legnagyobb magyarországi forgalmat produkáló német utazásszervező, melynek több katalógusában (városlátogatások, kúra, wellness, Közép- és Kelet-Európa, sport, aktív) szerepel magyar ajánlat. Csak a városlátogatás katalógus alapján a DERTOUR-on keresztül Budapestre látogató német vendégek száma évi mintegy 10.000 fő, akik kb. 30.000 vendégéjszakát töltenek a budapesti szállodákban. Az utazásszervező 2013-as budapesti forgalmi adatai már az első hónapokban is rendkívül biztatóan alakulnak.