A Schneider Electric a Párizs Maraton első névadó szponzora

A Schneider Electric, az energiamenedzsment nemzetközi szakértője bejelentette, hogy négy évre szóló szponzori szerződést kötött a rangos Párizs Maratont szervező Amaury Sportszervezettel, melynek értelmében a vállalat a rendezvény első névadó szponzora lett. Az április 7-én, a Champs-Élysées-n megrendezésre kerülő maratonon a hazai leányvállalat egy munkatársa is részt vesz.

A Schneider Electric annak megvalósítására törekszik a szponzoráció keretében, hogy minden résztvevő számára egyedülálló élményt kínáljon a futóversennyel, valamint hogy az esemény újfajta találkozóhelyül szolgáljon ügyfelei és munkatársai számára, ahol a legendás 42,195 km-es (26 mérföld és 385 yard) távot a szolidaritás és a barátság jegyében futhatják végig. Ennek szellemében készül a kihívásra a hazai leányvállalat munkatársa, Varga Réka is, aki két maraton, számos félmaraton és 30 km-es táv lefutása után idén először jelentkezett a párizsi futóversenyre.

A résztvevők és a látogatók a versenypálya mentén találkozhatnak majd a Schneider Electric izgalmas megoldásaival, melyek szemléltetik, hogy az energia mérése és menedzsmentje számos módon történhet. A futópályán elhelyezett speciális burkolat lehetővé teszi majd a versenyzők által generált mozgási energia mérését, melynek eredményét a kihelyezett „energiafalon" lehet nyomon követni.

Az 50 000 résztvevőt számláló és kiemelt médianyilvánosságnak örvendő sportesemény támogatásával az energiamenedzsment szakértőjének további célja, hogy világszerte erősítse márkaismertségét. A Schneider Electric Párizs Maraton ideális platformot jelent a névadó értékeinek – úgy, mint odafigyelés, kapcsolatteremtés, vállalkozó szellem és elkötelezettség – hangsúlyozására. A vállalat kivételes lehetőségként tekint az eseményre abból a szempontból, hogy a márkát a maraton időtlen kihívása által megtestesített eszméhez és értékekhez kösse, hangsúlyozva az emberek, a technológiák és az egyedi megoldások fontosságát.

„A Schneider Electricnél arra törekszünk, hogy az emberek a legtöbbet hozhassák ki a rendelkezésükre álló energiából, például a hatékonyság növelésével, az energiaveszteség csökkentésével és az éghajlatváltozás elleni harc által. Mindezt széles körű, minél többeket mozgósító programok szervezésével kívánjuk elérni. Az éghajlatváltozás kapcsán kijelenthetjük, hogy a verseny már elkezdődött, és egyre gyorsabban kell futnunk a minden egyes nappal súlyosabbá váló problémák megoldásához. Hosszú távon a célunk az, hogy a Schneider Electric Párizs Maratont a világ első, pozitív energiamérleggel büszkélkedő versenyévé tegyük" – mondta Aaron Davis, a Schneider Electric marketingigazgatója.

A vállalat támogatásának köszönhetően a maraton szervezői élhetnek a környezethez, valamint a versennyel párhuzamosan megrendezett eseményekhez és programokhoz kapcsolódó, új technológiák nyújtotta előnyökkel. A Schneider Electric a versenyt megelőző futó expón is bemutatja energiamenedzsment megoldásait, április 4. és 6. között a párizsi kiállítóközpontban.


Népszerű bejegyzések