Újabb cikkek Magyarországról a német médiumokban




Újabb célcsoportok megnyerése érdekében, az MT Zrt. németországi képviselete fokozottan törekszik arra, hogy a médiumok figyelmét hazánk, Németországban eddig még kevésbé ismert kínálatára, termékeire, régióira irányítsa, illetve a már ismert vidékeinket új színben mutassa be. A meggyőző munka eredményeképpen az elmúlt időszakban több olyan média-megjelenés is napvilágot látott, amely hazánk turisztikai újdonságaira hívja fel a figyelmet.
A 95 ezer példányban megjelenő Westphälische Nachrichten február 23-i, hétvégi cikkében a Balatonról mint a „magyarok tengeréről" ír. A nyereményjátékkal egybekötött féloldalas cikk az egyes célcsoportok igényeire fókuszálva mutatja be azt a „tengernyi" lehetőséget, amit Közép-Európa legnagyobb tava kínál, külön kiemelve a Balaton körüli kerékpáros utat és nagytavunk különleges természeti értékeit. AGolfzeit (10 ezer példány) magazin legutolsó számában szintén a Balaton régióba kalauzolja olvasóit, kedvcsináló képekkel is illusztrálva a régió legújabb golfpálya-fejlesztéseit. Az újságíró, Julika Hanekker, írása utolsó bekezdésében egész Magyarországot érdekes és a golfozók számára is mindenképpen felkeresendő golfos úti célként említi. A cikkek megjelenését a németországi turisztikai képviselet információkkal, képanyaggal támogatta.
Legutóbbi számában, a havonta 210 ezer példányban megjelenő Apotheken Spiegel is felfedezi hazánkat. A színes képes újság, mely leginkább az egészséges életmóddal kapcsolatos témákra fókuszál és szórakoztató módon megfogalmazott írásaival az egész családot meg kívánja szólítani, ezúttal egy kétoldalas cikket közöl hazánkról a németországi képviselet sajtóanyagai alapján. A tippek között szerepel a historikus Budapest, mely már épületei révén különböző történelmi korszakokba és világokba kalauzolja a látogatókat, a Dunakanyar, kiemelve egy, a szentendrei Skanzenben tett időutazást, továbbá Gödöllő, Herend, Hollókő és természetesen a magyar tenger, a Balaton is érdekes úti cél az írás szerint.
Az MT Zrt. képviselete által a német médiumoknak eljuttatott sajtóhírek alapján, az elsősorban a különleges ajánlatokra fókuszáló online utazási magazin, a rauschier-reisemagazin.de ír a mosonmagyaróvári FUTURA Interaktív Természettudományi Élményközpontról: http://www.raushier-reisemagazin.de/2013/03/die-trend-der-itb-teil-1-viel-spas-im-familienurlaub/
A Deutsche Welle adót, amelyet „Németország külföld felé szóló hangjának" is neveznek, világszerte 86 millióan nézik. Az egyik kedvelt adás, az EUROMAXX, Európa különböző kultúráit kívánja bemutatni. Az MT Zrt. meghívására a közelmúltban egy forgatócsoport Szegedre is ellátogatott, hogy világszerte ismertté tegye a híres magyar szalámi hazáját: http://www.dw.de/euromaxx-leben-und-kultur-in-europa-2013-02-18/e-16562831-9800 A közel 5 perces filmet a február 18-i vetítés óta a Youtube-on lehet elérni:http://www.youtube.com/watch?v=hZWM0g29-y8

Népszerű bejegyzések