Nagy volt Magyarország médiavisszhangja Szaúd-Arábiában
Mint ahogyan arról korábban beszámoltunk, áprilisban hazánkba látogattak a szaúdi média képviselői és vezető turisztikai szakemberei. Az utazást szervező Magyar Turizmus Zrt. a látogatók között köszönthette a szaúdi Nemzeti Turisztikai Tanács elnökét, a Turizmus Médiabizottság elnökét és többek között olyan médiumok képviselőit is, mint az Al-Jazeera Newspaper, vagy a Szaúdi Médiaügynökség. A hazánkba invitált médiaszakemberek segítségével igen nagy értékű média-megjelenést sikerült generálni: hazánk turisztikai kínálata számos TV csatornán, nyomtatott és elektronikus formában jelent meg arab, angol és francia nyelven, például az Al-Jazeera nyomtatott kiadásában is. (http://www.al-jazirahonline.com/2013/20130502/par37311.htm?utm_source=twit)
Magyarország május 6. és 9. között közösségi standdal vett részt az arab térség legnagyobb turisztikai vásárán, az ATM-en (Arabian Travel Market – www.arabiantravelmarket.com), Dubaiban. A kiállítás ideje alatt egyoldalas összeállítás jelent meg hazánkról a legolvasottabb napilapban, a Gulfnews-ban, amely szerencsésen erősítette kiállítási részvételünket. (Angol nyelvű online verzió:http://gulfnews.com/about-gulf-news/al-nisr-portfolio/tabloid-on-saturday/arabian-travel-market-in-dubai-pick-a-holiday-1.1181623