7 meggyőző érv a vállalati fenntarthatóság mellett - infografika
A fenntarthatóság napjainkban már nem csupán egy klímaváltozásról szóló fogalom, hanem az üzleti működés elengedhetetlen eleme, melyet négy kulcsfontosságú terület - pénzügyi, szervezeti, információs, szabályozás - változó dinamikája tart mozgásban. Ahhoz, hogy egy szervezet minél fenntarthatóbbá váljon, egy integrált stratégiára van szüksége, amely a pénzügyi célokkal összhangban kiterjed a hatékonyság maximalizálására. Ennek kialakításához minden szempontot figyelembe kell vennie a vállalatirányítástól, a kockázatkezeléstől, és a munkaügyi gyakorlatoktól az ellátási lánc optimalizálásán át egészen az energiahatékonyságig és az erőforrás-gazdálkodásig. A vállalati fenntarthatóság ma már auditált adatokkal mérhető hatással van az pénzügyi eredményekre, így egyre több szervezet ismeri fel egy jól strukturált, üzleti hatékonyságot növelő fenntarthatósági stratégia fontosságát, ám sokan még mindig nem egységes, integrált megközelítéssel hajtják végre a feladatokat.
Tudta Ön, hogy:
- egy Ernst&Young felmérés megkérdezetteinek 74%-a szerint a vállalati fenntarthatósági törekvések mozgatórugója a költséghatékonyság?
- a vállalatok 62%-a elsősorban a fogyasztói elvárásokat veszi figyelembe a fenntarthatósági kezdeményezések során?
- a milliárdos nagyságrendű tőkével rendelkező amerikai vállalatok 70%-a alkalmaz energia mix stratégiákat?
Tudta Ön, hogy:
- egy Ernst&Young felmérés megkérdezetteinek 74%-a szerint a vállalati fenntarthatósági törekvések mozgatórugója a költséghatékonyság?
- a vállalatok 62%-a elsősorban a fogyasztói elvárásokat veszi figyelembe a fenntarthatósági kezdeményezések során?
- a milliárdos nagyságrendű tőkével rendelkező amerikai vállalatok 70%-a alkalmaz energia mix stratégiákat?