„It’s All Possible”, azaz „Mindez lehetséges”

Az LG vállalati irányelvein alapuló új kommunikációs és márkaarculati tematika célja a márkahűség megerősítése, amely egyre nagyobb szerepet kap a rendkívüli erős, globális piaci versenyben. Egyedi, felhasználóbarát termékeivel — melyek tervezése a felhasználók visszajelzései és igényei alapján történik — az LG olyan értékes szolgáltatásokat kínál, amelyek javítják és megkönnyítik a hétköznapokat.
Kiegészítve az LG jól ismert Life's Good márkaarculati ideológiáját, az új kommunikációs tematika globális keretet kíván adni az LG márkaélménynek, amely a televízión, nyomtatott sajtón, illetve kültéri vagy digitális médián keresztül, világszerte egységesen jut el a potenciális ügyfelekhez. Az LG augusztus elsején mutatja be az új márkastratégiáját, egy időben a New York-i Times Square-en elhelyezett elektronikus hirdetőtáblán és a www.LG.com weboldalon. Ezt követően már a megújult nemzetközi márkaarculattal találkozhatnak az ügyfelek az összes értékesítési és kommunikációs csatornán. Ide értve az internetes és nyomtatott hirdetéseket, az üzleteken belüli marketingfelületeket, valamint a termékbemutatókat, köztük is elsőként a nagy érdeklődéssel várt LG G2 okostelefon augusztus 7-i bemutatóját.
„Az új márkaarculati és kommunikációs kampányunk arra ösztönzi az embereket, hogy ne csak egy gyártót lássanak bennünk, hanem pozitív változásokat inspiráló vállalatként tekintsenek az LG-re – mondta el Ki-wan Kim, az LG Electronics ügyvezető alelnöke és globális marketingigazgatója. – Termékeink kivitelezése során kiemelt szerepet kapnak a fogyasztóktól érkező visszajelzések, amelyeknek köszönhetően az általunk kínált termékek és szolgáltatások kényelmesebbé és élvezetesebbé teszik a mindennapjaikat. „Mindez lehetséges": ezt üzenjük ügyfeleinknek, tovább erősítve hírnevünket, miszerint a vállalatunk stratégiájának középpontjában az ügyfelek elégedettsége áll."