Turisztikai közlemények
Jubileumi 20. Caravan Salon Düsseldorfban
2013. augusztus 30. és szeptember 8. között ismét a kempingek és lakóautók szerelmeseié a düsseldorfi vásárterület kilenc csarnoka. A Rajna parti város idén 20. alkalommal látja vendégül a világ minden tájáról érkező, több mint 160.000 látogatót, akik kíváncsiak a lakókocsi- és lakóbuszgyártás legújabb vívmányaira. Sok látogató saját járművel érkezik a vásárra: 30.000-en éjszakáznak saját lakókocsijukban a Rajna parton a külön erre a célra kialakított területen.
Utópisztikus formák, a terep minden kihívásának megfelelő járművek, egyre nagyobb komfort, biztonságos, tiszta, üzemanyag-takarékos technika jellemzi korunk lakókocsi iparát. Aki Düsseldorfba látogat ezekben a napokban, az a kempingezéssel kapcsolatos teljes termékskálát megismerheti, a sátrazástól a legfantasztikusabb luxusjárművekig, s a szabadban való élet minden egyéb tartozékáig.
A magyarországi kempingajánlatok igen széles választéka is bemutatkozik az idei düsseldorfi vásáron. A Magyar Turizmus Zrt. standján a Magyar Kempingszövetség mellett a Hungarospa, a Balatontourist, a lenti, bükfürdői és a pápai kemping mutatja be kínálatát az érdeklődőknek.
Sikeres hivatásturisztikai tanulmányút Budapesten
A Magyar Turizmus Zrt. Magyar Kongresszusi Igazgatósága idén második alkalommal szervezett úgynevezett association (szövetségi) tanulmányutat, amelyen augusztus végén öt nemzetközi szövetség képviselője vett részt Svájcból, Belgiumból, Nagy-Britanniából, Olaszországból, valamint Izraelből. Az út során a résztvevők felkeresték Budapest jelentősebb konferencia- és kiállítási helyszíneit, valamint a hazánk hivatásturisztikai forgalmában nagy szerepet játszó szállodákat.
A szakemberek három konkrét rendezvénnyel kapcsolatban kértek ajánlatot a tanulmányút előtt vagy alatt, az elvárásaiknak leginkább megfelelő partnerektől. A rendezvények 2014-ben, illetve 2016-ban valósulhatnak meg, mindösszesen kb. 5000 vendégéjszakát generálva Budapest különböző kategóriájú szállodáiban. A visszajelzések alapján a felkeresett helyszíneken és szállodákon kívül a kulináris élmények is nagy hatással voltak a vendégekre. A saját maguk által elkészített magyaros vacsora különösen elnyerte a tetszésüket.
Ausztriában 1 hónap alatt 100 millió forintnyi hírértéket generáltak az MT Zrt. sajtóútjai

A New York Times online kiadása fényképes beszámolóban hívja fel a figyelmet az idei Budavári Borfesztiválra. A rendkívül népszerű internetes lap az utazási rovatában ír az eseményről. Kiemeli, hogy a fesztiválon, amelyen több mint 200 borászat mutatja be kínálatát, a nőké és a hölgyborászoké a főszerep. Felhívja a figyelmet arra is, hogy a vezetett kóstolók során a különböző fajtájú borok között a tokaji borokat is megízlelhetik az érdeklődők.
A világ egyik leghíresebb online hírújságja, a Magyar Turizmus Zrt. New York-i képviseletének sajtóhírlevele alapján jelentette meg budapesti ajánlóját.
A cikk megtekinthető az alábbi linken:http://intransit.blogs.nytimes.com/2013/08/30/calendar-coming-events-in-budapest-portland-ore-south-dakota/?_r=0