Akarnak-e autót eladni az autós cégek az okostelefon tulajdonosoknak?

Az ARworks felmérést végzett, hogy a hazai autóimportőröknek mennyire fontos az a valamivel jómódúbb célcsoport, amely okostelefont használ. Az okostelefonon megnyíló hazai hivatalos honlapokat vették górcső alá.

A linken található oldalakon 38 hazai autómárka honlapjának képe látható mobiltelefonon, valamint - az összehasonlítás kedvéért - laptopon megnyitva. Az anyag így egyértelműen mutatja, milyen élmény várja az autóvásárlás előtt állókat, ha - ahogy ezt egyre többen teszik - okostelefonról keresik fel egy-egy autóimportőr oldalát. E mellett, köszönhetően a PC-s nézeteknek, a laptopon látott design és átláthatóság összehasonlítására is lehetőséget ad.

LINK: KUTATÁS

A szinte teljes piacot lefedő anyagban jól látható, van még mit tenni, hogy az okostelefont használók is megkapják a megfelelő figyelmet. Persze ez csak részben jelenti a mobiloptimalizált honlapok létét - ennél sokkal nagyobb lehetőségek vannak az önálló alkalmazások fejlesztésében. Legyen az például egy új terméket bemutató Augmented Reality vagy éppen az ügyfélkörrel való folyamatos kapcsolattartást támogató lojalitás alkalmazás - vagy bármi más. 
A teljes anyag elérhető a  Magyar Sajtóanyag Adatbázis-ban

Népszerű bejegyzések