Digital Hack

A november 5-ei konferencia a digitális témakört öleli fel, így az előadások témái azokról az újkeletű trendekről és technológiákról szólnak majd, amik az elmúlt egy évben születtek meg. A konferencia résztvevőinek szakemberek mutatják be, hogyan érdemes a gyakorlatban nekilátni egy új termék fejlesztésének vagy átalakítani egy meglévőt. A termékfejlesztésen túl arra is fény derül, miképpen lehetséges egy vállalat üzleti innovációját folyamatossá tenni, ehhez milyen csatornák, kreatívok, médiumok, valamint a munkát segítő szoftverek használatosak.
A vállalatoknál kiemelt szerepet kap az üzleti innováció, ami az új vagy meglévő termékek és szolgáltatások fejlesztése mellett magában foglalja a kommunikációt, illetve a folyamat-menedzsmentet is.
A budapesti konferencián Szelei Szabolcs, a Google marketingvezetője kalauzolja el a szakma képviselőit egy olyan jövőbe, ahol a cégóriás által mind a 7 milliárd ember számára elérhetővé válik az ingyenes vezeték nélküli internet. A rendezvényen Vályi-Nagy Vilmos, infokommunikációért felelős államtitkár is jelen lesz, aki Magyarország infokommunikációs stratégiáját prezentálja majd, valamint Lacza Gábor tart előadást arról, hogyan építette fel a MyAudio márkát, ami jelenleg több tabletet, okostelefont vagy MP3 lejátszót ad el a hazai piacon, mint az Apple vagy a Samsung.
Az eseményen a többi közt szó esik majd szenzorokról, amik akár mobiltelefonról irányítva könnyíthetik meg az életet, a digitális nyomtatásban rejlő marketinges lehetőségekről, továbbá olyan okos marketing szoftverekről, amikkel növelhető a vállalatok teljesítménye.
A teljes anyag elérhető a  Magyar Sajtóanyag Adatbázis-ban


Népszerű bejegyzések