Kutatás és konferencia az üzlet és a technológia közös távlatairól
Hetven ország húsz iparágának négyezer topmenedzserét kérdezte meg az IBM, hogyan látja cége jövőjét, a fogyasztókkal kialakított kapcsolatát és a technológia szerepét az üzlet felvirágoztatásában.
100-ból 87 szakember nyilatkozott úgy, hogy nincs felkészülve a Big Data és az adatrobbanás kihívásaira, miközben a cégek egyötöde közösségi oldalakon is építi kapcsolatait a fogyasztókkal. A vásárlók véleménye pedig mára olyannyira meghatározó, hogy a stratégiai döntésekre is jelentős befolyással van.
A kutatásban felvetett problémák mellett a lehetséges megoldásokról is szó lesz november 5-én az IBM üzleti konferenciáján, az IBM Business Connecten, amelyen a vásárlók viselkedését és választásait megjósoló technológiákról, az informatika és a modern cégvezetés kapcsolatáról is beszélnek majd az előadók, köztük a magyar származású George Galambos, IBM Fellow, az IBM Global Services kanadai központjának technológiai vezetője.
A teljes anyag elérhető a Magyar Sajtóanyag Adatbázis-ban