Megújult logók és arculat a FilmBox csatornáknál

Október 6-án megújul a FilmBox márka, amelynek keretében új logókkal és arculattal jelentkezik minden Közép- és Kelet-Európában elérhető csatorna - jelentette be a globális televízió-tartalom gyártó- és sugárzó SPI International.

A frissítés kiváló eszköz arra, hogy a FilmBox jobban pozícionálja magát egy folyamatosan növekvő és terjeszkedő márkává, és a "csomag" érzet helyett sokkal inkább egy "konceptuális" márkanévvé váljon, amely egyszerre jelenti terjedelmes és változatos portfólióját a mozi és tematikus csatornáknak is (kasszasiker válogatások, díj nyertes filmek, akció és családi mozik, dokumentumfilmek, zene, harc, extrém sport, divat, életstílus, felnőtt műsorok stb.). Egy másik fontos cél a márka frissítés mögött egy modern, egyszerű és egységes, letisztult logó, amely segít mind a nézőknek, mind a partnereknek beazonosítani a csatornákat, egységes, kiterjedt, új portfólióként a FilmBox zászlaja alatt. 



Az új  megjelenés fehér hátterével pont az ellentéte a korábbi domináns fekete és sötét tónusoknak. "Fel akartuk dobni és energikusabbá akartuk formálni a megjelenést" - mondja Berk Uziyel, a FilmBox és az SPI international Új média divíziójának igazgatója.

Nézze meg a FilmBox megújult arculatát bemutató promó filmjét:

Minden kreatív munka, az új logó koncepció és az új on-air megjelenés házon belül készült, a FilmBox marketing és művészeti részlegénél, a lengyelországi Varsóban.

A FilmBox alap, bővített alap és prémium mozicsatornákat tartalmaz, ezek a FilmBox, FilmBox HD, FilmBox Extra, FilmBox Extra 1, FilmBox Family, FilmBox Action HD és a FilmBox Plus.  Az elmúlt két évben az SPI International számos új csatornával jelentkezett, a FightBox HD, a DocuBox HD, a FashionBox HD mellett nemrég egy független mozicsatorna, a FilmBox Arthouse, az élvonalbeli 360TuneBox zene csatorna és az extrém sportokat bemutató Fast&FunBox bővítette a kínálatot.

A teljes anyag elérhető a  Magyar Sajtóanyag Adatbázis-ban


Népszerű bejegyzések