A harmónia jelszavával zárul a magyar turizmus téli kampánya
Egyensúlyban a téli hónapokban is – a gyógyfürdők és a wellness lehetőségek népszerűsítésével tartja ébren az utazási kedvet a téli hónapokban a nemzeti turisztikai marketingszervezet. A harmónia hívószóval zárul a Magyar Turizmus Zrt. idei belföldi kampányainak ciklusa és indul el egyúttal egy újabb ciklus.
A teljes anyag elérhető a Magyar Sajtóanyag Adatbázis-ban
A Magyar Turizmus Zrt. termékalapú belföldi kampánya 2013-ban az utazásra, mint élményre és egy-egy olyan hangulatra, életérzésre épül, amely valós belföldi utazási motivációt jelent. A négy évszakban négy hangulatot sugallva (Harmónia, Ébredés, Zsongás, Derű)fűzik össze a nagyközönség számára a turisztikai termékeket és azokat a régiókat, amelyekben az adott termék domináns. A téli kampányszakasz elsősorban az Észak-Alföldre, a Dél-Alföldre, valamint a Budapest és környéke régióra összpontosít.
A téli hirdetések szlogenje: Test és lélek egyensúlya – SZÉP kártyával is elérhető harmónia. Az év végi hajrá és az ünnepek közeledtével, a szürke hétköznapok közepette még fontosabb teret hagyni a feltöltődésnek, szerencsére hazánkban erre számos lehetőség kínálkozik. A hirdetésekben emlékeztetnek a SZÉP-kártya szálláshelyi felhasználásának előnyeire is, hiszen jellemzően a téli hónapokban, az év elején kell a munkavállalónak kiválasztania, milyen elemeket kér munkáltatójától a béren kívüli juttatások közül.
A „harmónia" kiemelten fontos eleme az MT Zrt. belföldi kampányának: nem véletlen, hogy a sorozat innen indult és ehhez a hangulati elemhez is tér vissza. A wellness, gyógy- ésfürdőszolgáltatások ugyanis határozottan jelen vannak a magyar köztudatban. Az elmúlt esztendőben a kereskedelmi szálláshelyek belföldi vendégéjszakáinak csaknem harmadát, a szállodák belföldi vendégéjszakáinak 47,6%-át gyógy- és wellness-szállodákban regisztrálták. A gyógyszállodákban a belföldi és a külföldi forgalom aránya szinte azonos, a wellness szállodákban pedig a belföldi vendégek adják a vendégéjszakák mintegy háromnegyedét.
A turisztikai termékekhez ezúttal is kapcsolódnak régiós akciók, az ajánlatokat és programokat a megújult weboldalán népszerűsíti a társaság. A kampány kreatívjain felhívják a figyelmet az itthon.hu oldalra is.
A december elejétől látható közterületi hirdetéseken kívül a nyomtatott és az elektronikus sajtóban is megjelennek a kampány kreatívjai, amelyekkel január elejéig találkozhatunk, emellett az itthon.hu honlapra mutató internetes bannereket is közzétesznek több online felületen. Az imázshirdetések mellett PR-cikkek, valamint Facebook-aktivitás is részei kampánynak.