Hogyan „éljünk túl” a jövő munkahelyein?

„Arra voltunk kíváncsiak, hogyan boldogul az ember ebben az új játékban, milyen szabályokat kell betartani a munkaadóknak és a munkavállalóknak, – mondta el Mikael Eriksson Björling, az Ericsson fogyasztói magatartással foglalkozó szakértője. – Az emberi erőforrások területének szakértőivel, szervezeti szakértőkkel, vezető mérnökökkel és üzleti gondolkodókkal beszéltünk. Ellátogattunk számos sikeres, kicsi és nagy üzleti vállalkozáshoz, és megfigyeltük, hogyan szervezik a munkát. Meggyőződésünk, hogy az infokommunikáció alapvető hajtóereje lesz ennek az átalakulásnak. Minden vállalatnak fontos látnia a feltáruló lehetőségeket, és részévé válni ennek az átalakulásnak."
A jelentés vulkáni környezetként írja le az új üzleti „tájképet": azaz olyan helyként, ahol kevés biztos pont található. Ebben a meglehetősen kíméletlen új világban létfontosságú lesz a végbemenő változások megértése és a hozzájuk való alkalmazkodás.
A teljes anyag elérhető a Magyar Sajtóanyag Adatbázis-ban