A Heineken legendákat keres a Facebookon

A Heineken legújabb reklámfilmjében számos elképesztő tehetséget láthatunk, hiszen a márka bizonyítani szeretné, hogy rengeteg olyan ember jár közöttünk, aki legendás valamiben. Zseniális énekesek, táncosok mellett a sörmárka szerint figyelemreméltó az is, aki például furcsa tárgyakkal képes kinyitni egy üveget, esetleg folyékonyan beszél madárul, vagy istenien limbózik. A Heineken most fogyasztói között keresi a legújabb legendákat, a Facebookon induló játékában.
Legendák Harca alkalmazás segítségével bárki bizonyíthatja, hogy különleges tehetség birtokában van. A játék alábbi 5 kategóriájának bármelyikére lehet jelentkezni április 20-ig:Szemöldöktánc, Extrém sörnyitás, Madárcsalogatás, Sörcsusza és a Limbó.
A következő néhány hét alatt legendák tömkelegével ismerkedhetünk meg a HeinekenFacebook-oldalán, a legjobbak pedig egy látványos döntőben mérkőzhetnek majd meg. ALegendák Harcának kategórianyertesei számos ajándékkal gazdagodnak majd.
Annak érdekében, hogy minél többen felismerjék legendás oldalukat, a márka egy videóval ösztönzi az embereket. Hazánk néhány ismertebb arca is részt vesz a Heineken kezdeményezésében, játékra buzdítva minden érdeklődőtA hazai hírességekkel készültvideóból kitűnik, hogy ők is különleges, már-már legendás képességek birtokában vannak.Hihetetlennek tűnik, hogy Szabó Győző 20 másodperc alatt fest meg egy képet, vagy, hogy Varga Viktor lábával a nyakában zongorázik, hogy Müller Attila fejjel lefelé is tud szaxofonozni, vagy Puskás Peti úgy dekázik, hogy közben selfie-t készít, esetleg az, hogySena Dagadu gyöngyökkel varázsol?! Aki nem hiszi, járjon utána!:
A legendás tehetségek jelentkezését a Szemöldöktánc, az Extrém sörnyitás, a Madárcsalogatás, a Sörcsusza és a Limbó kategóriák valamelyikében, április 20-ig várják a Heineken Facebook-oldalán.


A teljes anyag elérhető a  Magyar Sajtóanyag Adatbázis-ban

Népszerű bejegyzések