Felsőoktatási véradóverseny - április, Hajdú-Bihar megye

Nyer vele az is, aki adja

Szeretettel várják a Debrecenben élő diákokat is az Országos felsőoktatási véradóverseny szervezői.

Áprilisban hat helyszínen növelhetik a Debreceni Egyetem esélyeit a hallgatók az Országos  felsőoktatási véradóversenyen. Az első alkalom április 9. Ezen a napon a Campus Hotel I. emeleti televíziós termében  nyújthatják segítő karjukat a diákok. Aki Debrecenben lakik, és szívesebben ad vért ott, ahol tanul, az megteheti a Debreceni Egyetem főépületében 10-én 12 órától, a Műszaki Főiskolai Karon április 15-én 10 órától, majd rá két napra az Agrártudományi Centrum Aulájában szintén 10 órától. E versenyszezonba zömmel a kollégista diákok jöttek el a véradásokra, áprilisban számítanak a helyi fiatalokra is a Magyar Vöröskereszt Hajdú-Bihar Megyei Szervezetének véradásszervezői.

A diákok elkönyvelhetik, hogy véradásukkal életeket mentenek, és azt is, hogy maguk is nyernek általa, hisz ingyen megismerhetik vércsoportjukat, és minden alkalommal egészségügyi vizsgálatokon – többek közt hepatitisz-, HIV-, szifilisz-szűrésen – esnek át.

Az alábbi helyszíneken és időpontokban adhatnak „versenyszerűen" vért 
2013. áprilisában a Debreceni Egyetem diákjai:

Április 9. Campus Hotel „B" épület I. emelet TV terem                      12.oo-17.3o-ig
                 Kassai u. 26.
                 
Április 10. Debreceni Egyetem Főépület, Díszudvar                              10.oo-15.oo-ig
                 Egyetem tér 1.

Április 15. D.E. Műszaki Főiskolai Kar, I.em. Aula                                      9.oo-14.3o-ig
                 Ótemető u.2-6.

Április 16. D.E. Orvostudományi Centrum, II. Kollégium                        12.oo-18.oo-ig
                 Nagyerdei krt. 98.

Április 17. D.E. Agrár Centrum, Főép. Aula                                           10.oo-15.oo-ig
                 Böszörményi u. 138.

Április 22. Debreceni Egyetem,  Kossuth Kollégium                             10.oo-16.oo-ig
                 Egyetem tér 1.

Népszerű bejegyzések