Ébredés kampány


Újabb, termékalapú belföldi kampányt indít a Magyar Turizmus Zrt. áprilistól. A társaság 2013-ban az utazás mint élmény és az utazáskor elérni kívánt életérzés köré csoportosítja azokat a turisztikai termékeket, amelyek belföldön valós utazási motivációt jelentenek. 4 évszakban 4 hangulatot sugallva fűzi össze a nagyközönség számára a turisztikai termékeket és azokat a régiókat, amelyekben az adott termék domináns. A tavaszi időszakban az aktív- és ökoturizmus áll a kommunikáció középpontjában az „Ébredés" jegyében, amikor a Balaton, az Észak-Magyarország és a Tisza-tó természetjáró, kerékpáros, lovas, vízi-, horgász-, és kemping-ajánlataival ösztönöznek utazásra. A kampány fontos célja, hogy a SZÉP kártya szálláshelyi felhasználását is erősítse a belföldi turizmus élénkítése érdekében. A nemzeti turisztikai marketingszervezet a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével, az egész évet felölelő SZÉP kártya kommunikációba kezd az MT Zrt. belföldi kampányaihoz kapcsolódva. A természetjárást ösztönzi és teszi izgalmasabbá a Magyar Turizmus Zrt. „Gyűjtsd a táblát" elnevezésű kalandjátéka is, amely szintén húsvéthétfőn indult.
A turisztikai termékekhez kapcsolódó régiós akciókat, ajánlatokat és programokat május végéig számos marketingeszközzel népszerűsíti a társaság.
Országszerte kihelyezett plakátok (óriás- és city light plakátok, hirdetések oszlopokon), országos terjesztésű napi- és hetilapokban megjelenő PR cikkek, rádiós miniprogramok, valamint népszerű weboldalakon elhelyezett hirdetések és írások csábítanak belföldi utazásra az „Ébredés" kampány keretében. Érdemes böngészni az MT Zrt. www.itthon.hu honlapját és ÉLMÉNY itthon című ingyenes turisztikai programajánló magazinját is.
A kampány kiegészítéseként „Gyűjtsd a táblát" címmel kalandos fotópályázatot hirdetett a Magyar Turizmus Zrt. 2013. április 1-jén. Hogy mit takar ez a furcsa elnevezés?
Természetjárás közben gyakran találkozunk érdekes településtáblákkal (például Hegyhátsál), védett területek tábláival (például Hortobágyi Nemzeti Park), útjelző, útbaigazító táblákkal (például Lillafüredi kisvasút). A játék célja, hogy a játékosok ezeket gyűjtsék össze – azaz fotózzák le – és töltsék fel a jatek.itthon.hu oldalra.
A fotókat 2013. április 1-jén 11.00 órától egészen május 15-én 12.00 óráig lehet feltölteni a Magyar Turizmus Zrt. hivatalos oldalán kialakított alkalmazás segítségével, amely április 1-jétől érhető el a jatek.itthon.hu címen.
A játékosok összesen 13 ajándékra tehetnek szert, többek között kalandpark, bobpálya és látogatóközpont belépőket, hajós kirándulást, kerékpártúrát és GPS-es kalandtúrát nyerhetnek a szakmai zsűri és a közönségszavazatok alapján. A szervezők arra is gondoltak, hogy a nyertesek családjukat vagy baráti körüket is magukkal vihessék az élményekben gazdag ajándékkirándulásra.
Két fődíj is gazdára talál majd, melyek a következők: két főre szóló hosszú hétvége a szilvásváradi Szalajka Liget Hotel**** Superior és Apartmanházak jóvoltából, illetve szintén két főre szóló hosszú hétvége a szarvaskői Öko-Park Panzió, Kemping és Kalandpark felajánlásában.
A legjobb képek készítőit hetente megjutalmazzák a „Gyűjtsd a táblát" játékban. A játék további nyereményfelajánlói: Tisza-tavi Ökocentrum, Tisza-tavi Vízi Sétány, Robin KalandSziget, Eurostrand Kemping és Ifjúsági Tábor, Tapolcai-tavasbarlang, Levendula Ház, Zamárdi Kalandpark és Balatonfűzfői Balatoni Bob.

Népszerű bejegyzések