2013. július 3.

A Sziget Fesztiválra csalogatják a brit közönséget



Az MT Zrt. londoni képviselete június elején Facebook oldalt indítottHungary Tourism UK néven, (https://www.facebook.com/HungaryTourismUK), mellyel június 23-tól egy 4 héten át tartó Sziget Fesztivál promócióba kezdett.
A Sziget Fesztivál Egyesült Királyságbeli ügynökségével, az Ostfest Limiteddel közösen megvalósuló akció célja, hogy minél szélesebb körben népszerűsítse Európa egyik legnagyobb és leglátogatottabb fesztiválját.
A promóció során egy vírus-nyereményjáték, elektronikus hírlevél, twitter kommunikáció és egy blogger verseny is a budapesti fesztiválra irányítja a figyelmet. A nyereményjáték során azok az Egyesült Királyságban élő Facebook felhasználók, akik lájkolják és megosztják a Hungary Tourism UK oldalon lévő Sziget applikációt (https://www.facebook.com/HungaryTourismUK/app_639931096035144), valamint nevükkel és email címükkel regisztrálnak, hetente egy sorsoláson vesznek részt. A regisztráltak között minden hétfőn 2 darab Sziget hetijegy talál gazdára.
A blogger verseny során pedig a legkreatívabb, legizgalmasabb és legcsalogatóbb blog szerzői között sorsolnak ki 10 darab hetijegyet a fesztiválra, ahonnan a bloggerek majd élőben számolhatnak be élményeikről.
A Hungary Tourism UK facebook oldal folyamatosan közöl híreket és információkat a fesztiválról, továbbá a Sziget Fesztivál UK weboldala és Facebook oldala is elérhető innen, így ezeken a csatornákon keresztül még nagyobb publicitást kaphat a nyereményjáték és a blogger-verseny.

Mesterséges intelligenciával debütált az LG G7 ThinQ

Az LG Electronics (LG) bemutatta legújabb felsőkategóriás okostelefonját, az LG G7 ThinQ -t. Az új készülék az alapvető szolgáltatásokon túl...