Felhívás budapesti szállodák részére

Indul a regisztráció a 8. Budapest Winter Invitation Promócióra
A Magyar Turizmus Zrt. 8. alkalommal szervezi meg a Budapest Winter Invitation téli forgalomélénkítő kampányt, amelynek célja Budapest mint vonzó turisztikai desztináció népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése. Az MT Zrt. a 2013 szeptemberében induló 1 millió euró média-költségvetésű, 2014. április 6-ig tartó akcióhoz várja csatlakozó partnerek jelentkezését.
A Magyar Turizmus Zrt. és a hozzá csatlakozó turisztikai szolgáltatók célja, egy olyan vonzó csomagajánlat kialakítása, mely Budapestet megkülönbözteti más európai országok, városok csomagajánlataitól. Így a 2=3; 3=4 szállodai kedvezményajánlat mellett idén is ingyenes fürdőlátogatást (Gellért, Lukács és Rudas) biztosítunk a vendégek részére, mely addicionális szolgáltatás tavaly is igen nagy népszerűségnek örvendett, és az elmúlt két kampány sikerének kulcseleme volt.
Idén is stratégiai partnerként csatlakozik a Szépművészeti Múzeum, valamint a Budapesti Tavaszi Fesztivál is, kiegészítve az alaptermékünket újabb vonzerőkkel. A Szépművészeti Múzeum Caravaggiotól Canalettóig című október végén nyíló kiállítása nemzetközi viszonylatban is kiemelkedő, csak úgy, mint a Budapesti Tavaszi Fesztivál, amelynek április 6-i zárónapjához igazítottuk a kampány időtartamát is. Ezen rendezvények nemzetközi promócióját kapcsoljuk össze a téli városlátogató csomaggal, így erősítve a kommunikációs lehetőségeket.
A BWI kampány tervezett legfőbb célpiacai: Egyesült Királyság, Skandinávia (Svédország és Norvégia), Franciaország, Olaszország, Németország, Ausztria, illetve Spanyolország, Szlovákia, Szerbia és Románia.
A marketingakció már visszaigazolt kiemelt együttműködő partnerei: a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, a Budapest Airport Zrt. és a Budapest Gyógyfürdői Zrt. A legmegfelelőbb ajánlatot biztosító OTA partner kiválasztás alatt van. Természetesen a célpiacok meghatározó OTA szereplői közül kerül ki a partner utazási portál, a partnereink visszajelzései alapján. A tavalyi évhez hasonlóan egyéb turisztikai szolgáltatók is jelezték már csatlakozási szándékukat, hogy a csomag a vendégek számára minél gazdagabb és kiemelten vonzó lehessen.
A közös kampány népszerűsítése érdekében a leghatékonyabb kommunikációs eszközöket alkalmazzák majd a szervezők. Ezek között, valamennyi résztvevő számára megjelenést biztosítanak a saját arculatú kampány többnyelvű honlapján (www.budapestwinter.com).
A Budapest Winter Invitation akcióhoz a szolgáltatók kedvezményes ajánlatok (2=3 éj és 3=4 éj) biztosítása mellett az alábbi nettó részvételi díj befizetésével csatlakozhatnak
Szállodák ( Ft/egység):
Hotel kategóriák
5 csillagos
4 csillagos
3 csillagos
2 és 1 csillagos
200 szoba felett
1.250.000
750.000
250.000
125.000
100 szoba felett
1.250.000
500.000
250.000
125.000
100 szoba alatt
850.000
250.000
125.000
70.000
Csoportok/Szállodaláncok: 5.000.000 Ft/csoport vagy szállodalánc


A kampányhoz történő csatlakozást szerződésben rögzítjük. Az ár tartalmazza a promóciós hozzájárulást (részvételi díj 50 %-a, az MT Zrt-vel kötendő szerződés szerint), amely biztosítja a nemzetközi kommunikációs csatornákon történő megjelenéseket, és a kampány népszerűsítését több mint 15 országban, illetve megjelenést az akció hivatalos honlapján, a www.budapestwinter.com oldalon. Emellett tartalmazza a termékfejlesztési támogatást (részvételi díj 50 %-a, a BGYH Zrt-vel kötött megállapodás szerint) melynek köszönhetően a kampány keretében érkező vendégeik részére ingyenes belépést tudnak biztosítani Budapest meghatározott történelmi fürdőibe.
Az akció promóciója szeptemberben indul.
Szerződött partnereink jogosultak a BWI csomagot saját csatornáikon, illetve a kiválasztott, kiemelt médiapartnerként szolgáló OTA csatornán túl egyéb B2C csatornákon keresztül is értékesíteni.
Az előző évi Budapest Winter Invitation keretében minden eddiginél több, 93 455 vendégéjszakát töltöttek el a vendégek 2012. november 1. és 2013. április 7. között Budapesten.
A turisztikai szolgáltatók és stratégiai partnerek bevonásával lebonyolított közös finanszírozású marketingakciók és kampányok nem csak nagyobb jelentőségűeklehetnek a források koncentrálásának köszönhetően, hanem a konkrét ajánlatok megjelenítésével, sokkal hatékonyabbak is.
A Magyar Turizmus Zrt. vállalja a BWI kampány koordinálását, aktívan részt vesz annak népszerűsítésében, és egyben az akció főfinanszírozója is.
Az előző évi promóció eredményeiről szóló sajtóközlemény az alábbi linken érhető el:
Jelentkezés és szerződéskötés:
Kérjük, hogy az akcióhoz való előzetes csatlakozási szándékukat legkésőbb 
2013. augusztus 1-ig
 szíveskedjenek jelezni az alábbi elérhetőségeken:
Magyar Turizmus Zrt. Marketing Igazgatóság
Kincses Márk, Boros-Vágvölgyi Zsófia
Telefon: 488-8760
Fax: 488-8761

Népszerű bejegyzések