Népszerű volt a Szigeten a magyarságpróba


Több mint ezer szigetlakó kereste fel a Go to Hungary sátrat a Szigeten, ahol a Magyar Turizmus Zrt. népszerűsítette hazánkat a BeComing Hungarian elnevezésű játékkal.
A „magyarságpróba" három feladatát sikeresen teljesítők „hivatalos magyar szigetlakó" státuszt és ajándékot kaptak. A játékosoknak – hungarikumokra és magyarországi műemlékek képeire épülő – iPades memóriajátékban, puzzle-ban, rodeószörfözésben, valamint pálinka- és csípőspaprika-fogyasztásban kellettbizonyítaniuk rátermettségüket. A próbák teljesítése közben dokumentáló fotók is készültek. A játékos kedvűek döntő része (35%) Hollandiából érkezett, valamint francia (22%) és olasz (13%) fesztiválozók regisztráltak legnagyobb számban a játékra, sokan érkeztek továbbá Németországból és az Egyesült Királyságból is. Aszórakoztatás mellett természetesen a tájékoztatásról is gondoskodtak a "Sziget Eye" melletti sátorban, amely igen népszerűnek bizonyult: a nagyszínpadi programok végeztével akár hajnalig is tartottak a „táncos mulatságok".
A Sziget Fesztiválon 17 ország összesen 32 újságíróját látták vendégül, programjukban a fesztiválozás mellett a magyar főváros útikönyvekből nem ismert arcának felfedezése is szerepelt. Az újságírókat csütörtökön az MT Zrt. képviseletében Aranyossy Mihály külképviseleti koordinációs irodavezető, valamint Berta András, a Sziget nemzetközi kapcsolatokért felelős vezetője fogadta a helyszínen. Pénteken a Sziget hivatalos pálinkaszolgáltatója, a Rézangyal Pálinkafőzde segítségével vezetett pálinkakóstolón vettek részt. Egy kivételtől eltekintve az összes újságíró hallott már a magyar pálinkáról, a legnagyobb sikert a mézes ágyas meggypálinka aratta. A Sziget-életérzést és a fiatalabb korosztály számára vonzó, egész évben elérhető szórakozási és kikapcsolódási lehetőségeket remélhetőleg olvasóikkal is megosztják majd a média képviselői.











Népszerű bejegyzések