2013. november 4.

Ha tél, akkor Budapest Winter Invitation - Nyolcadszor is

A téli időszámítás beköszöntével teljes fordulatszámra kapcsolt a Magyar Turizmus Zrt. hagyományos téli forgalomélénkítő kampánya, a Budapest Winter Invitation (BWI) is. A novembertől áprilisig tartó eddigi akciók igen sikeresnek bizonyultak, 2012-13 telén több mint 93 000 többlet vendégéjszakát generált a BWI-promóció. Londonban és Bécsben a héten már láthatók a Budapestet népszerűsítő kampány hirdetései, amelyeknek kiemelt ajánlata a Szépművészeti Múzeum Caravaggiotól Canalettóig c. nagykiállítása.
A Magyar Turizmus Zrt. nyolcadik alkalommal szervezi meg a Budapest Winter Invitation kampányt, amelynek célja Budapest népszerűsítése mellett a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése. Az ezúttal is 1 millió euró értékű média-megjelenéssel is támogatott kampányhoz 54 fővárosi szálloda csatlakozott. Az áprilisig folyamatosan zajló kampány szlogenje továbbra is Budapest: Winter's hottest choice (Budapest: a tél legforróbb ajánlata). Azok a vendégek, akik az akció keretében legalább három éjszakára szállást foglalnak a részt vevő szállodák valamelyikében, egy további ingyenes éjszakát kapnak ajándékba. A kapcsolódó csomagajánlat részeként több fővárosi gyógyfürdő, valamint kulturális események és szórakoztató programok széles választéka teszi lehetővé a test és a lélek regenerálódását. A népszerűségre való tekintettel továbbra is az ajánlat része az ingyenes fürdőlátogatás a Gellért, a Lukács vagy a Rudas Fürdőben, az 50%-os kedvezmény a Széchenyi Fürdőben, s a szállodában kapott voucher további kuponos kedvezményeket foglal magában: többféle városnézést, valamint egyszeri 50%-os kedvezményt az Aquaworld élményfürdőbe a napi belépő váltása esetén. December 31-éig a vendégek 1+1 adag forralt bort is fogyaszthatnak a Bazilikánál zajló Adventi Ünnepen.
Az ajánlatok már foglalhatók az akció saját weboldalán, a www.budapestwinter.com-on és a partnerek saját csatornáin, emellett apiacvezető Expedia és Hotels.com portálcsaládon kiemelt kampány is népszerűsíti a hideg téli napokra szánt szívmelengetőajánlatokat. A vezető utazási portál oldalain kívül számos további online felületen több tízmillióan találkoznak majd a Budapest Winter Invitation csomaggal.
A BWI kampány fő finanszírozójaként idén is a Magyar Turizmus Zrt az akció szervezője és aktívan részt vesz a kampány népszerűsítésében. A marketingakció kiemelt együttműködő partnerei: a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, a Budapest Gyógyfürdői Zrt., a Budapesti Fesztiválzenekar, a Budapest Airport Zrt., a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ, az Expedia ésHotels.com nemzetközi piacvezető utazási portál, és olyan turisztikai szolgáltatók, mint a CityTour Hop on Hop off és a Legenda Kft.



A teljes anyag elérhető a  Magyar Sajtóanyag Adatbázis-ban

Négy népszerű zenekar ad ingyenes Szabadságkoncertet a Millenárison

A nagy fesztiválok rendszeres előadói lépnek fel az idei Szabadságkoncerten 2017. október 23-án, Budapesten, a Millenáris B épületében. A N...