Vér és arany - véradóverseny Debrecenben is

Három helyszínen várják a napokban a Debreceni Egyetem hallgatóit a nyolcadik országos szintű felsőoktatási verseny véradásaira a Magyar Vöröskereszt Debrecen Területi Szervezetének munkatársai.

Kétszeresen fontosak a donorok november 5-én és 6-án a Debreceni Egyetem intézményeiben: minden vért adó hallgató azon túl, hogy három ember életét megmentheti, részt vesz a VIII. Országos felsőoktatási véradóversenyen
2013. november 5-én 10.00 és 14.30 között a Műszaki Főiskolai Karon (Ótemető u. 2-4.) adhatnak vért a diákok. Koradélután 13.00 órától 17.00-ig a Campus Hotel B épületében (Kassai út 26.) az első emeleten tartanak véradást. 
Akik az Agrár- és Gazdálkodástudományok Centrumára járnak vagy közelebb laknak hozzá, azok november 6-án 10.00 és 17.30 között a Veres Péter Kollégiumban adhatnak vért versenyszerűen a Böszörményi út 140. alatti épületben.

Iratokkal jöjjön

Minden hallgató vért adhat bármelyik helyszínen attól függetlenül, hogy melyik egyetemi karra jár, s hogy kollégista e. A véradással nem csak az egyetem nyer, hanem a donor is, hiszen – más helyzetben költséges – egészségügyi szűréseken esik át minden vérkészítmény.

A véradásokra jelentkező hallgatók sört, instans kávét, édességet és ásványvizet kapnak. A véradásra csak eredeti TAJ-kártyával, személyi igazolvánnyal és lakcímkártyával jelentkezhetnek a hallgatók. Nagyon fontos, hogy bőségesen fogyasszanak folyadékot és a napszaknak megfelelően étkezzenek a diákok a véradás előtt. 



A teljes anyag elérhető a  Magyar Sajtóanyag Adatbázis-ban

Népszerű bejegyzések