Megújult a MÁVDIREKT, a vasúttársaság ismételten maga üzemelteti a telefonos ügyfélszolgálatot

Évente egymillió hívás, harmincezer e-mail, a nap huszonnégy órájában biztosított elérhetőség, belföldi és nemzetközi vasúti utazási információk; ezzel jellemezhetnénk a MÁVDIREKT-et, a MÁV-START telefonos ügyfélszolgálatát. A vasúttársaság 2005. óta biztosítja az utazóközönségnek a központosított telefonos elérhetőséget, melyet januártól ismételten saját maga üzemeltet Szolnokon.
A MÁV-START Zrt. telefonos ügyfélszolgálata már több mint nyolc éve a 06 40 49 49 49-es kékszámon érhető el, külföldről a +36 1 444 44 49-es számsort szükséges tárcsázni. A szolgáltatás kedvezményes percdíjakon, éjjel-nappal üzemel, és elsősorban belföldi, valamint nemzetközi, magyar és angol nyelvű vasúti utazási információkat, menetrendi adatokat kínál az utazóközönség számára. A telefonokon található nyomógombokkal választhatóak ki a menüpontok, melyek segítségével a vasúttársaság termékei is megismerhetőek. Ilyen például a START Klub kártyacsalád, de az egyre népszerűbb internetes jegyértékesítéssel kapcsolatban is szívesen állnak rendelkezésre a munkatársak, vagy az új jegykiadó automaták használatát is megkönnyítheti az itt található tájékoztatás. Új szolgáltatásként az előre nem várt, havaria eseményekről is közvetlenül informál a MÁVDIREKT, a hívásindítás után azonnali, automata hangbemondás alapú tájékoztatást biztosít, röviden összefoglalva a közlekedésben bekövetkezett változásokat. A Szolnokon kialakított helyiségben a MÁV-START munkavállalói várják közvetlenül a hívásokat, így a vasúttársaság azt várja a tevékenység saját üzemeltetésétől, hogy az utasokat gyorsabb kiszolgálással, rövidebb várakozási időkkel, és átfogóbb információkkal szolgálhatja ki a jövőben, mellyel emelhető az utastájékoztatás színvonala.


A teljes anyag elérhető a  Magyar Sajtóanyag Adatbázis-ban

Népszerű bejegyzések