Közel 10 millió forintot vittek el Gundel Takács Gábortól

A következő! február 3-i adásában közel 10 millió forintot vitt el egy tehetséges játékos Gundel Takács Gábortól. Bajdik Istvánné Zsuzsa 4, 3 és 1,5 millió forintot érő tekercset húzott, így ő játszhatta a műsor 21 kérdésből álló végjátékát. „Nem izgultam, csak a kérdésekre koncentráltam. Meg is lepődtem, amikor vége lett, azt hittem, hogy van még hátra egy kérdés" – mondta az angol-testnevelés szakos tanár. „Szerencsém is volt a kérdésekkel, mert ha egy könnyűzenei témát kaptam volna, valószínűleg nem lettem volna ilyen eredményes. A nyereménynek nagyon örülök, félreteszem a pénzt, hogy ne legyenek filléres gondjaink. Egy utazást viszont mindenképpen finanszírozok majd belőle. Én a Skót felföldre mennék, de a gyermekem Madridba vágyik, így nem lesz könnyű megegyezni" – viccelődött Zsuzsa.

A teljes anyag elérhető a  Magyar Sajtóanyag Adatbázis-ban

Népszerű bejegyzések