Infonapló

2014. március 12.

A Jófogáson hatékonyabban lehet eladni, pedig az Apródot a hirdetők gyakrabban látogatják

Az Ipsos Zrt. 2013 szeptemberében és decemberében is elvégezte az apróhirdetési online oldalak piacának átfogó felmérését. A kutatás a hagyományos átkattintás alapú látogatottságmérési adatokon túl a weboldalak felhasználók általi használhatóságára, a hirdetési site-ok hatékonyságának feltérképezésére koncentrált.
 
A kutatás eredményei alapján elmondható, hogy a Jófogás.hu a rövidebb időintervallumon belüli sikeres eladásokat tekintve jóval hatékonyabb, mint a konkurens oldal, habár az is kiderült, hogy kis mértékben jobb megítélést társítottak az Apródhoz a felhasználók. Ennek ellenére a Jófogáson a meghirdetett termékeket hamarabb el lehet adni.
 
A két oldalt közel azonos arányban látogatják a hirdetők, csupán 8%-os eltérés van az Apród javára.  (Jófogás 67%, Apród 75%) Az Apród.hu-n egyébként valamennyivel nagyobb az aránya azoknak a hirdetőknek, akik egyszerre több cikket kínálnak eladásra. (Jófogás 63%, Apród 70%), illetve a felhasználói kevésbé használnak párhuzamosan egyéb hirdetési oldalt termékük értékesítésre.
 
A teljes anyag elérhető a  Magyar Sajtóanyag Adatbázis-ban