Infonapló

2014. március 19.

ÜGYNÖKSÉGEK: A kiberbűnözők legújabb célpontjai

A kommunikációs vállalatoknak nem árt időben felismerniük, hogy bővülésük és növekedésük során egy nagyvállalati vagy globális ügyfél szellemi tulajdona akár potenciális veszélyforrás is lehet, hiszen ezzel gyorsan a kiberbűnözők céltáblájává válhatnak, a birtokukban lévő bizalmas vállalati információk miatt. A Poneman Intézet 2012-es tanulmánya kimutatta, hogy a kommunikációs partnerek (ügynökségek) 19 százaléka számolt be adatszivárgásról a vizsgált évben. Továbbá egyre jobban érzékelhető és mérhető, hogy a kiberbűnözők szívesen céloznak kisebb ügynökségeket, akik nap mint nap értékes ügyfél adatokhoz férnek hozzá, de nem rendelkeznek ehhez megfelelő informatikai biztonsági védelemmel.


A teljes anyag elérhető a  Magyar Sajtóanyag Adatbázis-ban