A legtöbb hazaicég nemhasználja a Google Cégemet

Vevőket hozhatna a magyar vállalkozásoknak egy ingyenes marketingeszköz

A Google Cégem az első kapcsolatfelvételi pont lehetne, de kevesen tudják profin kezelni

Létezik egy ingyenesen elérhető felület, ami óriási hasznot hozhatna a magyar kisvállalkozásoknak – a legtöbben egyelőre mégsem használják ki. Langmár Zsuzsa kommunikációs szakértő szerint a koronavírus idején különösen fontos, hogy éljünk ezzel a lehetőséggel.

A Google Cégem nem más, mint egy, a Google által biztosított felület, ahol a cégek röviden jellemezhetik a tevékenységüket és bemutatkozhatnak az interneten keresők számára. Hogy miért lenne kiemelten fontos a helyes alkalmazása? Mert sokak számára ez lehet az első pont, ahol találkoznak a vállalkozásunkkal – mondja Langmár Zsuzsa, akinek cége, a Langmár Kommunikáció nemrég felmérést tett közzé a Google Cégem hazai kihasználtságáról. Az eredmény megdöbbentő: a magyar vállalkozók zöme a létezéséről sem tud.

Csak 20% használja profin

„10 vállalkozóból csak 2 használja profin ezt a kommunikációs csatornát. További 2-nél látható valamilyen kezdeményezés, ám 6-nál általában egyáltalán nincs kitöltve, így nem jelenik meg jól a vállalkozás a Google Térképen. Pedig ezáltal nagyon sok cég tudná fejleszteni a kommunikációját, megismertetni a szolgáltatásait. Elmondhatjuk: ma már nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani!" – emeli ki a kommunikációs szakember.

A kérdés nem is lehetne aktuálisabb, hiszen az őszi időszakban joggal tarthatunk a vírus miatti újabb korlátozásoktól. Tavasszal már átéltük, mennyi bonyodalmat okoz, ha a vevők még azt sem tudják, mely üzletek tartanak nyitva. Kulcsfontosságú lehet, hogy a legkönnyebben elérhető felületeken adjunk tájékoztatást a helyzetünkről.


Népszerű bejegyzések