Sokasodnak a „trendi Budapestről’ szóló írások az osztrák sajtóban




A Magyar Turizmus Zrt. osztrák piaconfolytatott tevékenységének köszönhetően sokasodnak a „trendi Budapestről" szóló cikkek és tudósítások az osztrák nyomtatott és elektronikus sajtóban. A nemzeti turisztikai marketingszervezet legutóbbi sajtóútja nyomán a grazi székhelyű, üzleti utazókra szakosodott televíziós csatorna, a Lyoness TV közel félórás tudósítással jelentkezett Magyarországról és Budapestről. Az összeállításban hazánkról rendkívül pozitív és vonzó „turistamágnes" képet rajzolnak meg. A télen is forró felüdülést nyújtó Budapesti fürdők mellett a Tropicarium is ajánlott látványosság a Budapestet télen felkereső turistáknak, a romkocsmák pedig igen népszerűek az esti kikapcsolódást kereső fiatalok körében. A világörökségi kulisszákkal büszkélkedő Duna-menti csodálatos metropolisz mára gasztronómiai vonatkozásában is a világ élvonalába tartozik – foglalható össze a TV-összeállítás üzenete. Hasonló üzenetet közvetít Budapestről az Ausztria piacvezető gasztronómiai magazinjának (www.gusto.at) legfrissebb számában olvasható 5 oldalas Budapest-összeállítás is. A rendkívül informatív és bennfentes tapasztaltsággal megírt cikk külön kitér arra, hogy a közelmúltban a magyar gasztronómia és turizmus nagy utat tett meg: komoly fejlesztéseknek köszönhetően magas minőségi szolgáltatást képes nyújtani a prémium szegmens számára is.
A Budapest téli vendégforgalmát élénkítő Budapest Winter Invitation (BWI –www.budapestwinter.com) kampányhoz időzítve az MT Zrt. Ausztriában a tavasz közeledtével is továbbiérdekes cikkekkel, nyereményjátékokkal hívja fel az osztrákok figyelmét az egyedülálló fürdőváros ajánlataira. A legjelentősebb grátisz napilap a Heute budapesti utat sorsol ki olvasói között a kampány keretében, hasonlóan Ausztria piacvezető autós magazinjához (www.flotteundwirtschaft.at), amelynek újságírója budapesti tapasztalatai alapján címlapsztoris összeállításban érvel amellett, hogy az osztrákok számára a tél legideálisabb autós úti célja: Budapest. A budapesti turisztikai szakma és az MT Zrt. együttműködésében megvalósuló Budapest Winter Invitation (BWI – www.budapestwinter.com) kampány várhatóan 8-10 ezer pótlólagos osztrák vendégéjszakát, s több mint negyedmilliárd forintos addicionális forgalmat generál a budapesti szálláshelyeken a téli hónapok során. A Magyar Turizmus Zrt. osztrák piacon tevékenységéről további információ itt: www.ungarn-tourismus.at/magyar-sarok.


Népszerű bejegyzések