Az infokommunikációs szakemberek a mesterséges intelligenciában bíznak

Az 5G által kínált lehetőségek egyre komplexebb rendszereket hívnak életre, és az így létrejövő, minden eddiginél nagyobb adatmennyiséget csak mesterséges intelligenciával lehet majd hatékonyan kezelni. Azt már most látjuk, hogy az olyan technológiák, mint a dolgok internete (IoT) és az Ipar 4.0 fokozatosan mindennapivá válnak.
 
Az Ericsson globális, az infokommunikációs iparág vezető szakemberei körében végzett felmérése szerint:
 90 százalékuk szerint a mesterséges intelligencia nagyban segítheti az ügyfélelégedettség növelését.
10 szolgáltatóból 8 szerint az új technológiák bevezetése növeli a hálózatok komplexitását és ezen keresztül a költségeket.
A szolgáltatók 92 százaléka eszközölt olyan fejlesztéseket az elmúlt évben, melyek célja a teljesítmény növelése a hálózati adatok automatizált feldolgozása révén.
A megkérdezettek 90 százalékának jövőre vonatkozó terveiben a felhasználói élmény és az árbevétel növelése fontos helyet foglal el.
10-ből 7 szolgáltató számára a technológia változása komoly kihívást jelent.
 

Népszerű bejegyzések