A kávé- és akávégéppiac is a minőségi kávézás előretörését mutatja

Az elmúlt évben a járvány miatt átmeneti időre a kávézás az otthoni környezetbe helyeződött át. A Costa Coffee ebben az időszakban hódította meg a magyar piacot: a vásárlók kifejezetten pozitívan fogadták az otthonra is különleges kávéélményt kínáló magas minőségű kávékat. 

Az otthoni kávézás felé történő eltolódás segítette a kiskereskedelemben versenyző márkák, így a Costa Coffee helyzetét is. Ezzel párhuzamosan a kávégépek piaca is határozottan a minőségi kávézás igénye felé mutat, amit az eMAG eladási adatai is alátámasztanak.
A legnagyobb hazai e-kereskedő cég eladási számai szerint a kotyogós, illetve a karos eszpresszó-kávéfőzők visszaszorulnak, és a filteres kávégépekről is inkább a kapszulás vagy automata típusokra térnek át a magyar vásárlók, mert ezek használata a legkényelmesebb.

Népszerű bejegyzések