Breeze - Online iroda (6/7)
Egy internetes üzlethez vagy vállalkozáshoz az is hozzátartozik, hogy másokat is megismertessünk szolgáltatásunkkal, termékünkkel. Ennek a legjobb módja, ha elektronikus kampányba kezdünk, azaz elegáns megjelenésű, jól összeállított elektronikus levélben keltjük fel a lehetséges ügyfeleink figyelmét. A hagyományos levelezőprogramokkal nehézkes vagy lehetetlen ezer email címre elküldeni a levelünket. Ráadásul sok esetben internetszolgáltatónk sem támogatja ilyen nagy mennyiségű levél továbbítását.
A megoldás a www.feelbreeze.com oldalon található szolgáltatás.
Pár egyszerű lépés kell csak ahhoz, hogy elkészítsük a levelünket, elküldjük akár több ezer címzetthez, és végül elemezzük elektronikus kampányunk sikerét. A levél megírásához professzionális kinézetű sablonokat használhatunk, így nagyobb az esély, hogy levelünket nem fogják olvasatlanul hagyni. A címzettek adatbázisát külső állományokból is generálhatjuk, de létezik egy webes felület is, amelyen keresztül le-, illetve fel lehet iratkozni a listára.
A rendszer automatikusan karbantartja ezt az adatbázist, így kiszűri az azonos címeket, és arra is figyel, hogy azt a címet ne használja, ahonnan egy korábbi kiküldésből ismeretlen cím megjelöléssel visszaérkezett a levél. A Breeze saját szerverén keresztül végzi a levelek küldését, és nagy figyelmet fordít arra, hogy ne kerüljön más szolgáltatók spam listájára. Ha ez valamilyen okból mégis előfordul, azonnal megteszik a megfelelő intézkedéseket, így biztosak lehetünk benne, hogy küldeményünk nem fogja egy spamszűrőben végezni.
És mindennek mi az ára? A próba itt is ingyenes. Próbának számít minden olyan körlevél küldés, amelynek legfeljebb 5 címzettje van. Ha valódi elektronikus kampányba akarunk kezdeni, akkor 10 dollár az alapdíj, és minden kiküldött levél 2 centbe kerül. Regisztrációs vagy havi díj nincs, csak az kerül pénzbe, ha ténylegesen elküldjük a leveleket.
A megoldás a www.feelbreeze.com oldalon található szolgáltatás.
Pár egyszerű lépés kell csak ahhoz, hogy elkészítsük a levelünket, elküldjük akár több ezer címzetthez, és végül elemezzük elektronikus kampányunk sikerét. A levél megírásához professzionális kinézetű sablonokat használhatunk, így nagyobb az esély, hogy levelünket nem fogják olvasatlanul hagyni. A címzettek adatbázisát külső állományokból is generálhatjuk, de létezik egy webes felület is, amelyen keresztül le-, illetve fel lehet iratkozni a listára.
A rendszer automatikusan karbantartja ezt az adatbázist, így kiszűri az azonos címeket, és arra is figyel, hogy azt a címet ne használja, ahonnan egy korábbi kiküldésből ismeretlen cím megjelöléssel visszaérkezett a levél. A Breeze saját szerverén keresztül végzi a levelek küldését, és nagy figyelmet fordít arra, hogy ne kerüljön más szolgáltatók spam listájára. Ha ez valamilyen okból mégis előfordul, azonnal megteszik a megfelelő intézkedéseket, így biztosak lehetünk benne, hogy küldeményünk nem fogja egy spamszűrőben végezni.
És mindennek mi az ára? A próba itt is ingyenes. Próbának számít minden olyan körlevél küldés, amelynek legfeljebb 5 címzettje van. Ha valódi elektronikus kampányba akarunk kezdeni, akkor 10 dollár az alapdíj, és minden kiküldött levél 2 centbe kerül. Regisztrációs vagy havi díj nincs, csak az kerül pénzbe, ha ténylegesen elküldjük a leveleket.